فروش فوق العاده سررسید و تقویم 1403 رومیزی با 40% تخفیف

چاپیون، تولید کننده سررسید، سالنامه و ساخت جعبه های مقوایی، هاردباکس

سفارش سررسید 1401 تبلیغاتی و تقویم رومیزی 1401

سفارش سررسید 1401 تبلیغاتی و تقویم رومیزی 1401
سفارش سررسید 1401 تبلیغاتی و تقویم رومیزی 1401

سفارش سررسید 1401 تبلیغاتی و تقویم رو میزی 1401 یکی از مهمترین اقلام مورد استفاده هر فرد در اواخر هر سال برای استفاده در شروع سال آینده می باشد. اگر سفارش سررسید ، سالنامه و یا تقویم رومیزی دارید به جهت انتخاب بهترین تولید کننده سررسید پیشنهاد میکنیم این مقاله را مطالعه بفرمایید.

شرکت ها و موسسات اعم از دولتی وخصوصی اواخر هر سال معمولا ، سررسید 1401 و همچنین تقویم رومیزی 1401 را به عنوان مناسب ترین محصولات تبلیغاتی و هدیه برای پرسنل و کارمندان خود در نظر میگیرن زیرا سالنامه ها و تقویم رو میزی ها به علت استفاده طولانی مدت (یک سال) باعث می شوند برند شما در ذهن مخاطب ماندگار شود، اگر به دنبال رونق کسب و کارتون هستید ما اینجاییم تا کسب و کار شما رو گسترش بدیم

سالنامه چاپیون طبق روال هر ساله خود از سررسید های 1401 و تقویم رو میزی های خود رو نمایی نموده است.

تولید کننده سررسید اختصاصی

سالنامه چاپیون از تولید کننده های مطمئن و متخصص سالنامه و سررسید میباشد. چاپخانه چاپیون دارای دستگاه های چاپ 4 رنگ زد پی و بروز و همچنین صحافی مدرن تمام اتوماتیک و کادر مجرب و حرفه ای می باشد. در انتخاب تولید کننده خوب سررسید شرکت های دارای تجربه این شناخت را دارند که چقدر کیفیت صحافی و کیفیت چاپ مهم می باشد و این میسر نمی شود مگر با دستگاه های مدرن و نیرو های متخصص و مسئولیت پذیر.

سررسید رقعی

سفارش سررسید 1401 تبلیغاتی و تقویم رومیزی 1401

در چند سال تولد سررسید اروپایی در بین کاربران طرفداران زیادی پیدا کرده بود و تقریبا سررسید های رقعی را در سایه نگه داشته بود که به مرور زمان کاربران دریافتند که همان سرسید با قطع رقعی برای امور روزمره بسیار مناسب تر می باشد ، از این رو مجموعه چاپیون برای سال 1401 اقدام به تولید انواع سررسید با سایز رقعی نموده است.

زمان تولید سررسید اختصاصی

برای سفارش سررسید هر چه زودتر اقدام بفرمایید مناسب تر می باشد بدین منظور که معمولا در اواخر سال به علت حجم بالای سفارشات معمولا تولید زمانبر میشود و ممکن هست نتوانید تمام خدمات درخواستی خود را در زمان مد نظر خود دریافت نمایید در نتیجه بهتر است هرچه زودتر بعد از تایید مرکز تقویم موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران جهت مشخص شدن تاریخ سال بعد سفارش خود را ثبت و پیگیری نمایید.

قیمت سررسید 1401

قیمت سررسید بسته به سایز سررسید ، جنس جلد سررسید ، نوع کاعذ داخلی استفاده شده ، نوع صحافی ، نوع چاپ و … تعیین میگردد.

از این رو می توان فهمید که قیمت سررسید و سالنامه وابسته به عوامل زیادی می باشد . شما برای تناسب سنجی این قیمت نسبت به محصولی که خریداری می نمایید نیاز به اطلاعات خوب در زمینه چاپ و صحافی دارید. نباید  به سرعت و بدون اطلاعات واقعی خرید خود را انجام ندهید. میزان اعتبار تولید کننده سررسیدی که از آن خرید سالنامه های خود را انجام می دهید نقش اصلی را در زمینه انتخاب تولیدی سررسید مناسب ایفا می کند. مجموعه چاپیون با بیش از دو دهه تجربه در زمینه تولید سررسید و سالنامه های تبلیغاتی و عمومی این افتخار را دارد که پذیرای سفارشات سررسید و تقویم رومیزی شما عزیزان باشد.

برای مشاهده لیست قیمت های سررسید و کاتالوگ محصولات به لینک زیر مراجعه فرمایید:

لیست قیمت سررسید 1401

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.