فروش فوق العاده سررسید و تقویم 1403 رومیزی با 40% تخفیف

چاپیون، تولید کننده سررسید، سالنامه و ساخت جعبه های مقوایی، هاردباکس

چاپیون
تقویم رومیزی و دیواری 1403

چاپ تقویم رومیزی 1403 و دیواری

مرکز تخصصی چاپیون طبق روال سال های گذشته در نظر دارد در راستای افزایش بازدهی و هدفمند سازی تبلیغات شما عزیزان، همزمان با نزدیک شدن به سال 1403 با ارائه جدیدترین مدل ها و طرح های تقویم رومیزی و دیواری تولید شده در تهران در جهت همکاری با موسسات و شرکت ها در جهت چاپ تقویم تمام اختصاصی اقدام نماید.

همانگونه که مستحضرید منظور از تولید و چاپ تقویم رومیزی 1401 اختصاصی ، لحاظ کردن تمامی موارد و خواسته های مشتریان در تمامی قسمت های تقویم اعم از طرح ، جنس ، سایز ، تکنیک های تکمیلی مانند : سلفون ، یووی موضعی ، امباس و مهمتر از همه قرار دادن متن، عکس و محتوای داخلی بر اساس نظر و سلیقه شما مشتریان عزیز می باشد.

چاپیون، حرفه ای در طراحی و تولید تقویم های رومیزی 1403 و دیواری، ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات انواع چاپ در ایران به صورت مستقیم و بدون واسطه

انواع تقویم:

تقویم های رومیزی 1403

تقویم رومیزی

تقویم نوعی از تقویم است که عموما برای افرادی که در محل کار خود مستقر هستند مناسب است .

با کمک تقویم رومیزی  1403 با انواع رسم ها، رویداد ها و دیگر اتفاق های رخ داده در تاریخ و وقوع آن ها در طول سال با خبر شویم که با دانستن این رویداد ها می توانیم برخی از چهره های نامدار مذهبی و هنرمندانی را که دیگر در کنارمان نیستند را به یاد داشته باشیم.

تقویم دیواری

تقویم دیواری 1402

کاربرد تقویم دیواری در مکان های پر رفت آمد مثل فروشگاه ها مدارس و مطب ها می باشد.

5/5

تقویم حصیری

تقویم حصیری 1402

تقویم حصیری نوعی دیگر از تقویم های دیواری است که با برش های پره ای کاغذ و دوختن آنها به شکل حصیر در می آید.

تقویم های حصیری طرحی انتیک بر روی دیوار شماست .

5/5

نکته مهم

همانطور که از نام این تقویم مشخص است می توانید از آن در هر مکان و یا روی میز استفاده نمایید.

آنچه باید در رابطه با تقویم رومیزی بدانید

زمانی که قصد دارید تقویم رومیزی 1403 مناسب را انتخاب کنید، نمونه های مختلفی را در مقابلتان می گذارند که می تواند شامل تقویم رومیزی
(پایه مقوایی، پایه چوبی، پایه MDF و پایه پلکسی) باشد برای انتخاب راحت
تر بهتر است با ویژگی تک تک آن ها آشنا شوید تا بتوانید گزینه مناسب را
انتخاب کنید. بدین منظور در زیر برخی از اصلی ترین ویژگی های تقویم رومیزی  را قرار داده ایم :

  • تقویم رومیزی دارای تاریخ های میلادی و شمسی،قمری می باشد.
  •  
  • شامل تمامی مناسبت ها و اطلاعات جامع است که عموما در بخش پایین صفحه قرار دارند.
  • قادرید تقویم رومیزی 1403 را بسته به جنس، رنگ ، سایز و میزان بودجه خود طراحی کنید.
  • صفحات تقویم رومیزی می توانند بسته به در خواست شما به صورت هفت یا سیزده صفحه ای باشند.
  • یکی از ویژگی های تقویم رومیزی  در این است که می توان آن را در دو نسخه عمومی و اختصاصی طراحی نمود.

چه زمانی برای چاپ تقویم 1403 مناسب است؟

برای ثبت سفارش تقویم 1403 در اوایل فصل پاییز بهتر می باشد در ادامه به دلایل این موضوع میپردازیم.

سال گذشته آذرماه، تقویم سال رسمی سال 1403 منتشر شد. از آن زمان به بعد، شما می توانستید تقویم سال جدید خود را سفارش دهید. (البته شرکت هایی که تیراژ سفارش آن ها بسیار بالا است، حتی قبل از آذرماه اقدام به سفارش گذاری کردند). 

 

ممکن است موکول کردن سفارش به پایان سال، شما را با مشکلاتی مواجه کند. مثلا گران شدن کاغذ و متریال تقویم  1403 به علت تقاضای زیاد ، تاخیر در تحویل سفارش و عدم توانایی شما در رساندن آن به مشتریانیان، تمام شدن موجودی برخی مدل ها، پایین آمدن کیفیت سفارش و . . .

اگر قصد خرید تقویم را دارید، هر چه سریع تر برای این کار اقدام کنید.

تولید تقویم چقدر طول می کشد؟

پرسه تولید تقویم به طور میانگین در حدود 15 تا 20 روز کاری به زمان نیاز دارد اما به دلایلی که در ادامه به آنها می پردازیم ممکن است تا 35 روز کاری نیز طول بکشد . و به دو عامل کلی بستگی دارد، یکی سطح اختصاصی بودن سفارش و تیراژ کار و دوم زمان سفارش آن است.

 

سطح اختصاصی بودن سفارش: برای مثال اگر تنها بخواهید لوگوی شرکت شما روی تقویم حک شود، این کار در ظرف چند روز امکان پذیر است. زیرا تولید کننده، لوگوی شما را روی تقویم از قبل صحافی شده حک کرده و آن را به شما تحویل می دهد. اما چنانچه بخواهید چند برگ کاغذ تبلیغاتی (در موقع صحافی) به تقویمتان اضافه شود، قطعا این کار زمانبر تر خواهد بود. 

 

زیرا تولید کننده باید این کاغذها را چاپ کرده و تقویم 1403 را برای شما صحافی کند. همچنین در صورتی که بخواهید لوگوی شما در صفحات چاپ شده و یا تقویمی اختصاصی برایتان چاپ شود، می بایست زمان اجرای این موارد را نیز به زمان تولید اضافه کنید.

زمان سفارش: چاپ و صحافی سفارش شما به تنهایی چندان زمان بر نیست. چیزی که تولید تقویم 1403 شما را طولانی می کند، سفارشات دیگری است که زودتر از سفارش شما ثبت شده و در انتظار تولید هستند. 

 

پس چنانچه دوست دارید چاپ تقویم 1403 شما زمان کمتری ببرد، سفارش آن را سریعتر ثبت کنید و فایل های خود را در زمانی کوتاه در اختیار تولید کننده قرار دهید تا سفارشتان جلوتر از بقیه قرار گیرد.

 

قیمت تقویم 1403 چقدر است؟

به طبع مانند هر کالای دیگری، تقویم نیز بازه قیمتی گسترده ای دارد. قیمت تقویم 1403 به عواملی مانند کیفیت، طراحی و البته تیراژ سفارش شما بستگی دارد. تقویم های 1403 بسیار ارزان قیمت معمولا کیفیت پایینی هم دارند.

 

سفارش تقویم 1403 بی کیفیت، باعث هدر رفتن پول شما شده و احتمالا اعتبار برند شما را تحت تاثیر قرار می دهد. تقویم گران قیمت نیز لزوما تقویم  رومیزی بهتری نیست. شاید عدم توانایی یا تجربه تولید کننده آن، باعث بالا رفتن هزینه آن شده باشد. شاید هم حاشیه سودی که تولید کننده برای خود در نظر گرفته خیلی زیاد است.

 

به هر حال شما می بایست تقویم 1403 با کیفیت را با قیمتی متناسب تهیه کنید. اگر تیراژ سفارشتان خیلی بالا است، حتما در هزینه های شما صرفه جویی خواهد شد و احتمالا می توانید از تولید کننده تخفیف هم بگیرید. البته فریب افرادی که حاضرند در هر تیراژی به شما تخفیف های بزرگی بدهند را نخورید. تخفیف بی علت نشان دهنده این است که فروشنده در ابتدا، قیمت کالا را بیشتر از آنچه هست به شما اعلام کرده.

چگونه تقویم با کیفیت را تشخیص دهم؟

کیفیت تقویم 1403 به عوامل متختلفی مانند جنس جلد، کیفیت چاپ، نوع صحافی و کیفیت بقیه مواد اولیه مورد استفاده وابسته است. در ابتدا می بایست نمونه تقویم تولید کنندگان گوناگون را تهیه کنید. سپس با بررسی مواردی مانند نوع جلد، دقت در جلد سازی، کیفیت چاپ، یکدست بودن چاپ، محکم بودن صحافی و . . . انتخاب های خود را محدود کنید. در هنگام بررسی، اصلا خود را محدود نکنید. اگر نیاز بود، تقویم  1403 (هزار چهارصد و سه) را در سخت ترین شرایط ممکن قرار دهید تا ببینید آیا توان تحمل آن ها را دارد یا خیر. اگر در مورد کیفیت صحافی شک دارید، جلد تقویم نمونه را جدا کنید تا بررسی جزئیات صحافی برایتان آسان تر شود.

 

 در نهایت ممکن است مجبور شوید هزینه تقویم از بین رفته را که به امانت در دست شما بود را پرداخت کنید. اما این بهتر از آن است که در انتخاب اشتباه شما موجب ضرر مالی شرکتتان گردد.

 

اگر کسی را می شناسید که در امر سفارش تقویم، مهارت و تجربه دارد، حتما از او کمک بگیرید. و سعی داشته باشید که با انتخاب یک تولید کننده خوب و با تجربه و تعهد سفارش تقویم خود را نهایی کنید .

چگونه نمونه تقویم 1402 را تهیه کنم؟

تقریبا تمام تولید کننده گان معتبر تقویم، دارای وب سایت هستند. شما به سرچ در اینترنت میتوانید تولید کنندگان تقویم را پیدا کرده و با آن ها تماس بگیرید و درخواست نمونه تقویم 1403 بدهید.

 

بیشتر تولید کنندگان سرسید، نمونه های خود را بصورت امانت در اختیار شما قرار خواهند داد. برخی از آنها تنها یک نامه درخواست از شما دریافت کرده ونمونه های خود را بصورت رایگان در اختیارتان قرار خواهند داد. برخی نیز در ابتدا مبلغ نمونه ها را دریافت کرده و پس از بازگرداندن نمونه ها، مبلغ را به شما عودت می دهند.

 

به شما توصیه می کنیم در جمع آوری نمونه افراط نکنید. نمونه های زیاد باعث سردرگمی شما شده و انتخاب را برایتان دشوار خواهد کرد. چنانچه قطع یا رنگ خاصی از تقویم را می پسندید، فقط نمونه همان قطع یا رنگ را دریافت کنید. همچنین با بررسی وب سایت تولید کنندگان مورد نظر، می توانید بازه انتخاب خود را محدود تر کرده و فقط برای گزینه های محتمل نمونه تهیه کنید.

 

نکته بسیار مهم این است که برخی از تولید کنندگان غیر متعد، نمونه هایی با کیفیت را در اختیار شما قرار می دهند، اما کیفیت آنچه در نهایت به شما تحویل می دهند، بسیار کمتر خواهد بود. برای جلوگیری از این موضوع، تنها از تولیدکنندگان با تجربه و خوش نام نمونه تهیه کنید، و نمونه تقویم سفارش داده شده را نزد خود نگه دارید تا در هنگام دریافت سفارش، امکان مقایسه برایتان فراهم باشد.

اطلاعات تماس:

  +98 921 0052915

 +98 21 88457089

  info [AT] chapioon.com