فروش فوق العاده سررسید و تقویم 1403 رومیزی با 40% تخفیف

چاپیون، تولید کننده سررسید، سالنامه و ساخت جعبه های مقوایی، هاردباکس

جعبه مقوایی

قالب جعبه مقوایی

جعبه های دارویی

جعبه مقوایی نوعی بسته بندی است که با جنس مقوا تولید می شود . و برای بسته‎بندی انواع کالاها و مواد مختلفی مورد استفاده قرار می‎گیرد که اکثراً از مواد بازیافتی ساخته می‎شود و خود نیز می‎تواند مورد بازیافت قرار گیرد. ضخامت مقوای استفاده‎ شده بستگی به وزن کالایی دارد که داخل آن قرار می‎گیرد. با استفاده از جعبه‏ های مقوایی مناسب، شخصیت کالای شما به مشتری معرفی می شود . تقریبا به تمامی جعبه‌ های مقوایی در عمل جعبه های دارویی می گویند و به این نام در بین کاربران معروف شده است .

تولید جعبه ماسک

در حال حاضر با پیدا شدن ویروس کرونا به زندگی ما، مردم در این مدت به سلامت خود اهمیت بیشتری می‌دهند. ماسک جراحی یا ماسک سه لایه یک محافظ در برابر ذرات معلق عفونی و ویروس کرونا در فضا شناخته شده و توسط متخصصان سلامت برای همه افراد توصیه شده است. و بنابر نیاز روز جامعه گروه چاپیون با در نظر گرفتن نیاز تولید جعبه برای بسته بندی ماسک خود را متعهد به انجام طراحی و تولید انواع جعبه ماسک در سریع ترین زمان لازم و به شکل کاملا بهداشتی می داند. 

تولید جعبه ماسک محدود به نمونه‌های موجود در بازار نبوده و طبق سلیقه شما و مشتریان شما طراحی و تولید می شود.

بدیهی است ابعاد جعبه و نیز نوع باز و بسته شدن آن نیز کاملا قابل سفارشی‌سازی می باشد. 

مراحل تولید جعبه های دارویی

برای تولید یک جعبه دارویی ابتدا باید با فنون بسته بندی آشنایی کامل داشته باشید .

شروع کار با در نظر گرفتن نوع و وزن محصول است .

وزن کالایی که در جعبه قرار می گیرد بسیار نکته مهمی است . شما باید بدانید برای هر وزن کالایی از چه نوع مقوایی استفاده کنید  . پس از مشخص شدن گرماژ مقوای مصرفی ابتدا باید قالب جعبه را به صورت دقیق طراحی و نمونه گیری کنید . بعد از طراحی قالب جعبه نوبت به طراحی گرافیکی جعبه می رسد . 

طراحی ها که اجرا و چک شدند تازه باید کار را برای چاپ به چاپخانه ارسال کنید . شما میتوانید بعد از اتمام کار چاپ از تکنیک های تکمیلی پس از چاپ مانند : سلفون، یووی موضعی، طلاکوب، نقره کوب، ام باس و غیره استفاده کنید .

بعد از آن است که کار برای برش و قالب خوردن به لترپرس می رود .

در انتها کارهای قالب خورده را برای چسباندن به کارگاه جعبه چسبانی میفرستم .

تولید جعبه یکی از شاخه های بسته بندی مورد توجه کاربران است. جعبه و بسته بندی برای محافظت از کالای تولید شده اهمیت بسزایی دارد. در زمینه برندینگ نکاتی که در بسته بندی  محصول رعایت می شود بسیار مهم هستند. خریدار یک محصول ممکن است از ظرافت ها و جزئیات موثر در انتخاب جعبه بی اطلاع باشد اما ارتباط حسی که با بسته بندی محصول برقرار می کند در نهایت منجر به خرید محصول مورد نظر می شود.

ساخت جعبه

جنس مقوایی که در تولید جعبه استفاده می شود بسیار مهم است، چون باید در برابر خیس شدن احتمالی، زیر پا افتادن و ضرباتی از این دست آسیبی به محصول وارد نشود .

مقوای استاندارد برای چاپ جعبه معمولا مقوای ایندربرد است که هم استحکام بالایی دارد و هم کیفیت خوب آن باعث چاپ بهتر و با کیفیت تر می شود. 

البته از مقوای پشت طوسی هم برای چاپ جعبه استفاده می شود.

جعبه ها علاوه بر ارائه اطلاعات عمومی در مورد محصول، تبلیغات برای جذب مشتری در نگاه اول است. زیرا تا وقتی که مشتری به آن محصول نزدیک نشود، طبیعتا اطلاعات روی جعبه آن را هم مطالعه نمی کند .