فروش فوق العاده سررسید و تقویم 1403 رومیزی با 40% تخفیف

چاپیون، تولید کننده سررسید، سالنامه و ساخت جعبه های مقوایی، هاردباکس

[the_grid name=”کاراکاس جعبه شیرینی”]

تولید جعبه شیرینی

فرایند تولید جعبه شیرینی به این صورت می باشد که شما در نظر داشته باشید رویه و زیره ی جعبه شیرینی را باهم سفارش بدهید یا بصورت جدا جدا. در بازار یک قیمت کلی جعبه شیرینی موجود می باشد که رویه و زیره (درب و تنه) جعبه شیرینی با هم اعلام می شود. 

ولی ممکن هست شما بخواهید در جایی فقط درب جعبه شیرینی را سفارش دهید و یا فقط تنه ی جعبه شیرینی را سفارش دهید. که هر کدام از اینها دارای قیمت متفاوت می باشند و در قیمت کلی در جعبه شیرینی تاثیر می گذارند.

طراحی جعبه شیرینی

دومین مساله که باید توجه داشته باشین طراحی جعبه شیرینی میباشد. اگر شما سفارش طراحی اختصاصی برای جعبه شیرینی خود داشته باشین قیمت آن با سفارش طراحی های عمومی متفاوت می باشد. 

در طراحی های عمومی معمولا 5 یا 6 طرح به مشتریان ارائه میشود که در بازار رایج هست و در سایز هایی که برای جعبه های شیرینی 1 کیلویی ، 2 کیلویی و 0.5 کیلویی استفاده میشود و برند شما روی جعبه شیرینی کار نمیشود که این طرح ها قیمت ثابتی دارند .

قیمت جعبه شیرینی

اما برای طرح های اختصاصی قیمت تمام شده وابسته به مسایل زیر می باشد:

  • 1- طرح خودِ جعبه شیرینی.
  • 2- آیا مایلید روی جعبه شیرینی یو وی (UV) کار شود یا خیر.
  • 3- آیا طرح جعبه برجسته کار می شود یا خیر (قیمت جعبه شیرینی بر اساس هر کلویی متفاوت می باشد).
  • 4- آیا جعبه شیرینی بصورت طلق دار باشد یا خیر.

تمام این موارد روی قیمت نهایی جعبه شیرینی تاثیر بسیار بالایی دارند. و باید همیشه در نظر داشته باشید که قیمت جعبه شیرینی فقط قیمت درب و تنه نیست و بستگی به طراحی اختصاصی شما دارد.

قیمت مقوا

مقوای پست طوسی و مقوای ایندربورد مقواهایی می باشند که برای تولید جعبه شیرینی استفاده می شوند. در تولید بعضی از مقواها استاندارد های تولید مقوای بهداشتی رعایت نمی شوند. برای مقوای جعبه شیرینی حتما باید شیوه های تولید بهداشتی رعایت شود یعنی دارای نشان سیب سلامت و استاندارد باشد. 

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با تیم چاپیون تماس گرفته و از تعرفه های عمومی و همچنین محاسبه طراحی و تولید جعبه شیرینی اختصاصی خود اطلاعات کسب نمایید.

تولید درب جعبه شیرینی

در حال حاظر برای تولید پوسته ی رویی یا همون درب جعبه شیرینی از دو نوع مقوای پست طوسی و ایندر برد استفاده میشود.
تولید درب جعبه شیرینی از طریق مقوای پشت طوسی متداول تر می باشد و برای استفاده ی قنادی ها بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد. ولی استفاده از این نوع مقوا از نظر بهداشتی کاملا بدون ایراد نیست به همین دلیل مقوای ایندربرد وارد عرصه تولید درب جعبه شیرینی شد. 

اگر نسبت به کیفیت مقوای ایندربرد کاملا اطمینان نداشته باشید میتوانید برای پوسته این مقوا از سلفون استفاده کنید. و از این طریق می توانید تاییدیه مشتریان مشکل پسند و سخت گیر خود را هم بگیرید. استفاده از جعبه های غیر بهداشتی میتواند یک عامل بازدارنده مهم در فروش شما باشد. 

پس بسیار حائز اهمیت هست که جعبه ای که استفاده می کنید همه موازین بهداشتی در آن رعایت شده باشد. جعبه های تولیدی چاپیون از بهترین متریال و رعایت موازین کامل بهداشتی تولید می شود.

سایز های جعبه شیرینی (جعبه های قنادی)

تنوع های زیادی در سایز جعبه های شیرینی موجود می باشد و یکی از نکاتی که باید در هنگام سفارش جعبه شیرینی توجه داشته باشید شناخت در تنوع این سایز ها می باشد. جعبه های شیرینی اصطلاحا یک نوع کالای فله ای هست یعنی به هر مقداری که مشتری شیرینی بخواهد باید در جعبه قرار بگیرید اما با این حال نمیتوانیم برای هر وزنی از شیرینی یک جعبه خاص در نظر بگیریم برای همین یکسری سایز های معمول که در در قنادی ها استفاده می شوند را تولید میکنیم که 4 نوع سایز متداول تر می باشد:

  • 1- جعبه نیم کلیویی.
  • 2- جعبه یک کیلیویی.
  • 3- جعبه یک کیلو و نیمی.
  • 4- جعبه 2 کیلویی.

که بیشتر مورد استفاده را دارند. این جعبه ها همچنین میتوانند برای انواع کیک های ساده نیز استفاده شوند اما به هرحال از آنجایی که جعبه های شیرینی بصورت مربع و مستطیل می باشند برای بسته بندی کیک ها معمولا از جعبه های دایره ای استفاده میکنند. پس پیشنهاد میشود که برای سفارش جعبه کیک طراحی متفاوت از جعبه های شیرینی داشته باشید.

گالری جعبه شیرینی (نمونه کارها)
نمونه کارها

گالری جعبه شیرینی