فروش فوق العاده سررسید و تقویم 1403 رومیزی با 40% تخفیف

چاپیون، تولید کننده سررسید، سالنامه و ساخت جعبه های مقوایی، هاردباکس

کارت های اسکرچ

کارت اسکرچ

کارت اسکرچ چیست

کارت اسکرچ  (cratch card) یا کارت های امنیتی  به کارتهایی می گویند که دارای اطلاعات متغیر پوشیده شده با مواد قابل خراش یا لیبل است . این کارت ها در موارد بسیاری مورد استفاده می‏گیرد‏‏، از جمله این موارد می توان به کارت های اپل آی دی، کارت شارژ تلفن همراه ،کارت های قرعه کشی محصولات ، کارت اصالت کالا ، کارت های گارانتی ، کارت اصالت نرم افزاری و … اشاره کرد.

 کارت های اسکرچ  این قابلیت را دارند که اطلاعات زیر لایه اسکرچ را تا زمان از بین رفتن این لایه مخفی نگه دارند . این قابلیت، این نوع کارت ها را تبدیل به ابزار مناسبی برای قرعه کشی کرده است و چرا که اطلاعات کارت تا زمانی که اسکرچ آن پاک نشود نا معلوم است .

اسکرچ، پوششی بر روی جاهای خاصی از محصول چاپی است. اسکرچ معمولا فقط قسمتهای خاصی از محتوا را در بر می گیرد مثل اعداد روی کارت های قرعه کشی یا اعداد متوالی یا اسم ها و یا بارکد ها و برای دیده شدنشان باید آن را با لبه سکه یا ناخن و یا چیزی مشابه آن خراشید. به عبارت دیگر چاپ اسکرچ در واقع مهر و موم اطلاعات کار شماست. 

تولید کارت اسکرچ دار در تهران

مراحل تولید کارت اسکرچ در تهران

کارت یا لیبل اسکرچ براساس نوع مصرف و تیراژ به طرق مختلف قابل تولید است ولی مراحل کار در حالت کلی تقریبأ به یک صورت می باشد.

ابتدا فایل ها در فرم چاپی جهت چاپ شیت یا رول فرم بندی شده سپس اطلاعات ثابت کارت ها برروی کاغذ مورد نظر چاپ می شود سپس می بایست اطلاعات متغیر بر روی کارت ها چاپ شوند که این بخش توسط پرینتر های مخصوص و یا جت  پرینترها بسته به نوع کار انجام می شوند .

بعداز این مرحله روکش  مد نظر روی کار در صورت نیاز انجام شده و سپس قسمت های مد نظر اسکرچ می شوند و لیبل یا کارت ها در ابعادو شکل مورد نظر قالب خورد و آماده تحویل می شوند.

چاپ کارت اسکرچ

در تولید کدهای مورد استفاده درکارت های اسکرچ با توجه به اهمیت این موضوع باید در نظر داشت که کدها بصورت رندوم و عدم تکراری بودن یک کد تولید گردد، از این رو متخصصین ما در تهران و با امکان ارسال به تمامی نقاط کشور امکان تولید انواع کدهای متغییر که ترکیبی از اعداد و حروف توسط نرم افزار طراحی کد برای ارائه خدمات به شما عزیزان آماده هستند.

کارت اسکرچ قرعه کشی

برخی از سازمان ها ، شرکت های خصوصی و یا ارگانهای دولتی به منظور جلب رضایت مشتریان و ترغیب آنها برای فروش کالا یا خدمات خود اقدام به تولید نوعی از کارت هایی می نمایند که دارای شماره سریال یکتا و لایه محافظی جهت امنیت آن می نمایند. 

که به وسیله ی آن کارت ها اقدام به قرعه کشی و اهدای جوایزی از بین افرادی که محصولات آنها را خریداری نموده اند میکنند.

این کارت ها می تواند شامل کد قرعه کشی، شماره سریال، تبلیغات برند و … باشند.

مجموعه چاپیون طراح و تولید کننده ی کارت های  قرعه کشی اسکرچ دار با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت آماده پذیرش سفارشات شما عزیزان می باشد.

قیمت کارت اسکرچ

قیمت کارهای اسکرچ وابسته به موارد زیر می باشد:

 
  • – جنس کارت(مقوایی، لمینتی یا PVC)

  • – سایز کارت بنا به سفارش مشتری.

  • – تعداد سفارش(حداقل 1000 عدد)

  • – نوع اسکرچ

  • – نوع برش

  • – نوع چاپ

  • – تعداد کدهای متغییر(یکتا) در هر کارت

برای اطلاع از قیمت کارت مورد نیاز خود می توانید از طریق منوی تماس با ما اقدام فرمایید.

مجموعه چاپیون یکی از بهترین انتخاب ها برای طراحی، چاپ و تولید انواع کارت های اسکرچ است .