فروش فوق العاده سررسید و تقویم 1403 رومیزی با 40% تخفیف

چاپیون، تولید کننده سررسید، سالنامه و ساخت جعبه های مقوایی، هاردباکس

چاپیون
سالنامه 1403

چاپ سررسید 1403

فرم محاسبه قیمت سررسید 1403

تاریخ بروز رسانی: ۱۴۰۲/۱۰/۱۷


تعداد فرم های عمومی 21  می باشد

از طریق فرم بالا میتوانید محاسبه آنلاین قیمت سررسید 1403 را انجام دهید. لطفا برای سفارش با ما تماس بگیرید.

واحد تهران سالنامه چاپیون با اتکا به تجربه قریب به دو دهه نیرو های متخصص خود در امر تولید و چاپ سالنامه و تقویم ، امسال نیز از محصولات جدید خود رونمایی نموده است.

شما عزیزان میتوانید عکس ها ، قیمت و کاتالوگ محصولات(Price calendar 1403) را در قسمت چاپ سررسید 1403 سایت مشاهده نمایید.

معنی سالنامه:

سالنامه در انگلیسی Annals گفته می‌شود ؛ البته با نام Diary نیز در بازار خرید و فروش اروپا نام برده می‌شوند.

شایان ذکر می باشد از آنجایی که سالنامه بیشتر به عنوان تقویم استفاده میشود با نام Calendar یاد می شود.

فروش سالنامه و چاپ سررسید امری تخصصی است که مجموعه چاپیون در آن صاحب سبک و تجربه است.

 

در مجموعه چاپیون شما میتوانید کلیه اقلام سررسید را به صورت کاملا اختصاصی سفارش دهید.

موارد اختصاصی:

  • جلد .
  • کاغذ متن 
  • نوع و رنگ چاپ داخلی .
  • نوع صحافی .
  • تعداد فرم ها.
  • برگه های تبلیغاتی.
  •  آستر بدرقه .
  • انواع حک روی جلد .
  • پلاک های فلزی .
  • ربان .

کارشناسان ما با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت آن را در اختیارتان قرار خواهند داد.

در این مجموعه از انواع کاغذ های مرغوب برای چاپ صفحات متن سالنامه استفاده می شود که شامل کاغذ های سفید 70 و 80 گرم اندونزی و کاغذ های 70 و 80 گرم کرم قرآنی می باشد.

سفارش عمده سررسید

سفارش عمده سررسید طبق نظر مشتری می باشد؛ البته شما می توانید ها را در انوع سایز و قطع مورد نظر خود سفارش دهید و ما با کمترین حد زمان ممکن آن را در اختیار شما می گذاریم.

مهمترین قسمت در نگاه اول است که ما با کمک دستگاه های اتوماتیک جلدسازی ساخت آن را در کمترین زمان و بالاترین کیفیت انجام میدهیم.

جلد ها میتوانند از جنس های مختلف ساخته شود؛ ازجمله جنس های متداول در جلد سازی جلد های چرمی هستند که از چرم مصنوعی ساخته می شوند . برای ارزان تر شدن کار میتوان از جلد های گالینگور استفاده کرد .

چاپ لوگو روی جلد:

برای نمایش آرم یا لوگو یا اطلاعات بر روی این جلد ها میتوان از تکنیک هایی مانند : طلاکوب ، نقره کوب ، داغکوب یا حتی پلاک های فلزی یا اتیکت های چرمی استفاده کرد.

 

در مواردی که اطلاعات قابل درج روی جلد زیاد باشند یا مخاطب بخواهد از عکس هایی برای نشان دادن محصولات یا دیگر موارد خود بر روی جلد سر رسید استفاده کند میتوان از جلدهای چاپی ( جلد سخت ) با روکش های مختلف سلفونی استفاده نمود.

این نوع جلد این امکان را به مخاطب میدهد که از هر عکس یا نوشته ای بر روی جلد کار خود استفاده کند و مطالب بیشتری را در یک نگاه به مشتری هدف خود برساند. 

در نتیجه برای سفارش عمده باید به این موارد دقت نمود.

خرید سررسید

برای خرید سررسید ۱۴۰۳ مواردی از قبیل قطع سالنامه، نوع داخله ، نوع چاپ ، نوع جلد سالنامه 1403، نوع جلدسازی ، آستر بدرقه ، نوع صحافی و … را باید در نظر گرفت که بسیار مهم هستند.

تولید سررسید برند : 

خرید سالنامه ۱۴۰۳ با نام مدل ویانا در مجموعه چاپیون به صورت حرفه ای و کاملا تخصصی در حال انجام است .

مجموعه چاپیون در حال حاضر با تولید بیش از 30 مدل سالنامه ، تقویم و سالنامه یکی از بزرگترین تولید کنندگان سالنامه در ایران بوده و توانایی تولید روزانه 5000 عدد را دارد .

1- محصولات چاپیون

چاپیون به صورت کاملا مکانیزه و با دستگاه های تمام اتوماتیک انجام می شود که همین امر موجب کیفیت بالای محصولات این مجموعه شده است و محصولات را نسبت به دیگر رقبا از کیفیت بالاتری برخوردار کرده.

مجموعه چاپیون آماده گرفتن سفارشات سالنامه و تقویم سال هزارو چهارصدو سه شما عزیزان به صورت اختصاصی و عمومی می باشد. شما میتوانید با تماس با کارشناسان ما سفارشات خود را ثبت و قیمت کار خود را دریافت نمایید.

برای سفارش (Order product) یک سالنامه شما باید اطلاعات کامل کار مد نظر خود را از قبل مشخص نمایید.

 

2- سررسید همراه با تقویم رومیزی و جعبه هاردباکس

هرچه به نوروز سال 1403 شمسی نزدیکتر می شویم ، تهیه سررسید 1403 به عنوان یکی از مهمترین اقلام مورد نیاز شرکت های خصوصی یا دولتی مورد توجه قرار می گیرد.
اواخر هر سال شرکت ها به جهت رضایت مندی مشتریانشان، 

تبلیغاتی کارامد می خواهند که معرف کیفیت و اعتبار آنها باشد. در نتیجه اقدام به ثبت سفارش چاپ سر رسید اختصاصی توسط شرکت های سازنده سررسید می نمایند.
سالنامه چاپیون با بیش از 20 سال تجربه مفید در زمینه تولید سررسید میتواند پاسخگوی کلیه سفارشات سررسید یا تقویم رومیزی 1403 با بهترین کیفیت باشد.

 

3- سالنامه با چه اقلامی هدیه داده می شود

جعبه سالنامه که به کاور هم شناخته می شود میتواند شامل یک سررسید به تنهایی و یا سررسید ، خودکار و … باشد.
سالنامه میتواند به عنوان یه دستیار مهندسی ، یک دفترچه راهنما اطلاعات عمومی مورد استفاده قرار گیرد.
از جمله اطلاعات چاپ شده در سالنامه چاپیون میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

امکانات سررسید ۱۴۰۳

 

– تقویم سال در یک نگاه شمسی و میلادی

– رویداد های نجومی.
– نقشه ی مترو.
– جدول ساعات رسمی جهان.
– جدول مسافت های زمینی و هوایی.
– تلفن های ضروری.
– اطلاعات مهندسی و دفتر تلفن).

 

سررسید 1403 سال جدید به عنوان یک هدیه کارآمد که به مدت یک سال در دست افراد قرار دارد میتواند بخوبی نقش تبلیغ خدمات یا محصولات شرکت ها را بر عهده گیرد.

سالنامه 1403 شمسی معمولاً در انتهای سال جاری، به طور دقیق تر در ماه آذر شروع می شود. 

سررسید یک ابزار برنامه ریزی است که برای ثبت و برنامه ریزی وظایف و واقعیت های روزانه، هفتگی و ماهانه استفاده می شود. 

با استفاده از سررسید 1403، می توانید وظایف خود را بر اساس زمانبندی و اولویت ها مشخص کرده و برنامه ریزی مناسبی برای انجام آنها داشته باشید.

 

برای استفاده، شما می توانید از نسخه های چاپی سنتی استفاده کنید که شامل صفحات ماهانه، هفتگی و روزانه است. 

سررسید آنلاین:

همچنین، می توانید از برنامه های رایگان و آنلاین سر رسید استفاده کنید که در دسترس هستند و می توانند به شما در برنامه ریزی و مدیریت وظایف کمک کنند.

با استفاده از سر رسید; می توانید وظایف خود را مشخص کنید، مهلت ها را تعیین کنید، برنامه هفتگی خود را برنامه ریزی کنید و به بهبود مدیریت زمان خود بپردازید. 

همچنین، با استفاده از آن می توانید به خاطر سپردن وظایف مهم و اولویت دار خود از دست رفتن جلوگیری کنید.

 

بنابراین، در صورت تمایل به استفاده، می توانید یک نسخه چاپی را خریداری کنید یا از برنامه های سررسید آنلاین استفاده کنید.

با مشخص کردن وظایف و زمانبندی مناسب، به بهبود مدیریت زمان خود بپردازید. :

سررسید وزیری

سررسید وزیری با سایز 17×24 سانتیمتر متعارف ترین نوع سالنامه است و بخاطر فضای بزرگ جهت یادداشت مطالب روزانه طرف داران زیادی دارد.

سالنامه در قطع وزیری در فرمت های مختلف طراحی داخلی به شکل های روزانه، دو روز در صفحه ، هفتگی و ماهانه تولید می شود .

سالنامه وزیری 1403  برای کاربرانی که کار دفتری دارند و یا نیاز به فضای بیشتری جهت نوشتن و یادداشت دارند ، انتخاب مناسبی است .

با کمک تقویم رومیزی می توانیم با انواع رسوم ها، رویداد ها و دیگر اتفاق های رخ داده در تاریخ و زمان وقوع آن ها در طول سال با خبر شویم که با دانستن این رویداد ها می توانیم یاد برخی از چهره های نامدار مذهبی و هنرمندانی را که دیگر در کنارمان نیستند را زنده نگه داریم.

در مورد قطع سر رسید در کشور ما روتین ترین قطع وزیری می باشد که سایز آن 17 در 24 است . و کاربرد های زیادی از جمله ثبت یادداشت های روزانه ، ثبت کارهای در دست اقدام ، ثبت محاسبات حساب های روزانه ، برنامه ریزی های مختلف ، ثبت قرار های ملاقات و غیره دارد.

سررسید وزیری 1402 مشکی وارش
5/5

سررسید اروپایی

سررسید اروپایی 1402 رنگ طوسی پادینا

محصول سررسید اروپایی در سایز 12×22 تولید می شود . این سالنامه به دلیل خوش دست بودن و قیمت مناسب تر نسبت به قطع وزیری در چند سال اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است . این سالنامه به دلیل خوش دست بودن جایگزین سایز رقعی شده و موجب شده سایزهای رقعی 1403 برخی از طرفداران خود را از دست بدهد.

سر رسید اروپایی با سایز 22 در 13 که تقریبا همان سایز رقعی است ولی با این تفاوت که کمی از سمت لبه جلو کتاب کوچکتر شده است و به همین دلیل خوش دست تر و قابل حمل تر از سررسید رقعی می باشد.

5/5

سررسید رقعی

سررسید رقعی 1402 رنگ کرم ژیوار

سایز رقعی 14×22 می باشد. این سایز کوچکتر از سررسید وزیری و اندکی از سایز اروپایی بزرگ تر است.

یکی از اقدامات مجموعه چاپیون برگرداندن سررسید رقعی به چرخه تولید است که طی سال های اخیر با روی کار آمدن ، فروش سایز  اروپایی جایگاه خود را از دست داده بود.

تیم بازاریابی چاپیون در بازار سنجی اخیر خود متوجه کمبود سالنامه های رقعی در بازار شد و سعی ما بر آن است که تا حد امکان نیاز آن دسته از مشتریانی که به این محصول علاقه دارند را برآورده کنیم .

یکی از ویژگی ها در خرید سر رسید 1403 رقعی سایز مناسب آن است که هم نیاز روزانه برای یادداشت مطالب را فراهم می آورد و هم به راحتی قابل حمل است . این نوع سالنامه به دلیل نوع و اندازه محبوب گروه های مهندسی نیز هست .

تیم چاپیون برای تکمیل نیاز های این عزیزان اقدام به تولید انواع سر رسید دستیار مهندسی در این قطع(22*14 سانتیمتر) نیز نموده است .

در تولید این نوع سالنامه از کاغذ سایز 60×90 که اندکی ارزان تر است استفاده می شود .

رقعی با سایز 22 در 15 که یک سایز از سررسید وزیری کوچک تر بوده و برای تولید آن از کاغذ های سایز 60 در 90 استفاده می شود .که نسبت به سایز وزیری هم ارزان تر بوده و هم جای کمتری اشغال میکند . 

5/5

سررسید جیبی و پالتویی

سررسید 1401 ماهور

برای مشاهده تاریخ یا نوشتن مطالب کوتاه، کاربرد دارد و ارزان ترین سررسید ۱۴۰۳ در بین سالنامه ها است .

سایز این محصول 14*10 سانتی متر است ، مناسب  و خوش دست برای کاربران. پالتویی با سایز 17 در 12 تقویمی است که برای یادداشت های روزانه بسیار مناسب است . در قعط کوچک و قابل حمل

سالنامه جیبی با سایز 12 در9 . همانطور که از اسم این سررسید مشخص است در جیب جا می شود و شما میتوانید همیشه آن را همراه داشته باشید.

 سر رسید های 1403 هر کدام موارد مصرف خاص خود را دارند که در بالا به برخی از آنها اشاره شد. 

خرید سررسید دستیار مهندسی

سررسید 1401 مدیا

سررسید دستیار سر رسید هایی هستند که به عنوان دستیار هر فرد می توانند در انجام امور روزانه به وی کمک کند. کاربرد خرید سررسید دستیار مهندسی برای افرادیست که دایما باید در حال یادداشت کار های روزانه و نت برداری از پروژه های در دست اقدام و درج قرار های کاری می باشد.

به این نوع تقویم به اصطلاح پلنر گفته می شود و به صورت یک هفته در یک صفحه می باشد و دارای حد اقل 100 صفحه دفتر یادداشت به همراه اطلاعات ضروری ، اطلاعات مهندسی ، دفتر تلفن ، نقشه مترو و… می باشد.

سایز این نوع تقویم در ابعاد رقعی به اندازه 14.5*22 سانتیمتر تولید شده است که ابعاد مناسبی برای حمل نقل و قرار گرفتن در کیف دستی می باشدکه مورد توجه استفاده کنند گان این محصول قرار گرفته است. 

5/5

سررسید خشتی

سالنامه های خشتی با سایز 17 در 17 که از سررسید های خاص به شمار می آید و بخاطر شکل مربعی که دارد به اسم معروف شده است.

نکات مهم برای چاپ سررسید:

زمان مناسب برای سفارش سررسید ۱۴۰۳ چه موقع است ؟

امسال مهر ماه ، تقویم سال رسمی سال ۱۴۰۳ منتشر شد. از آن زمان به بعد، شما می توانستید سررسید سال جدید خود را سفارش دهید. (البته شرکت هایی که تیراژ سفارش آن ها بسیار بالا است، حتی قبل از این زمان اقدام به سفارش گذاری کرده اند).

ممکن است موکول کردن سفارش به پایان سال، شما را با مشکلاتی مواجه کند.

 مثلا گران شدن کاغذ و متریال سر رسید به علت تقاضای زیاد ، تاخیر در تحویل سفارش و عدم توانایی شما در رساندن آن به مشتریانیان، تمام شدن موجودی برخی مدل ها، پایین آمدن کیفیت سفارش و . . .

اگر قصد سفارش سررسید 1403  را دارید، هر چه سریع تر برای این کار با ما تماس بگیرید.

طراحی و تولید یک سررسید چقدر زمان لازم دارد؟

پرسه تولید سررسید به طور میانگین در بین 15 تا 20 روز کاری به زمان لازم دارد اما به دلایلی که در ادامه به آنها می پردازیم ممکن است تا 35 روز کاری نیز طول بکشد . و به دو عامل کلی بستگی دارد، یکی سطح اختصاصی بودن سفارش و تیراژ کار و دوم زمان سفارش آن است.

سطح اختصاصی بودن سفارش.

برای مثال؛ اگر تنها بخواهید لوگوی شرکت شما روی جلد حک شود، این کار در ظرف چند روز امکان پذیر است. زیرا تولید کننده، لوگوی شما را روی سررسید از قبل صحافی شده حک کرده و آن را به شما تحویل می دهد.

اما چنانچه بخواهید چند برگ کاغذ تبلیغاتی (در موقع صحافی) به سررسیدتان اضافه شود؛ قطعا این کار زمانبر تر خواهد بود. زیرا تولید کننده باید این کاغذها را چاپ کرده و سررسید را برای شما صحافی کند.

البته در صورتی که بخواهید لوگوی شما در صفحات چاپ شده و یا سررسیدی اختصاصی برایتان چاپ شود، می بایست زمان اجرای این موارد را نیز به زمان تولید اضافه کنید.

زمان سفارش: چاپ و صحافی سفارش شما به تنهایی چندان زمان بر نیست. چیزی که تولید سفارش شما را طولانی می کند، سفارشات دیگری است که زودتر از سفارش شما ثبت شده و در انتظار تولید هستند.

 

پس چنانچه دوست دارید چاپ سررسید شما زمان کمتری ببرد، سفارش آن را سریعتر ثبت کنید و فایل های خود را در زمانی کوتاه در اختیار تولید کننده قرار دهید تا سفارشتان جلوتر از بقیه قرار گیرد.

قیمت چاپ سررسید و تقویم ۱۴۰۳ چقدر است؟

به طبع مانند هر کالای دیگری، نیز بازه قیمتی گسترده ای دارد. قیمت سررسید 1403 به عواملی مانند کیفیت، طراحی و البته تیراژ سفارش شما بستگی دارد. سررسید های بسیار ارزان قیمت معمولا کیفیت پایینی هم دارند.

با توجه به افزایش چشم گیر قیمت کاغذ ، مقوا و انواع چرم مصنوعی و ترمو چرم و بالا رفتن قیمت مواد اولیه و دستمزد ، سررسید نیز به مانند دیگر اقلام افزایش قیمت داشته است و در حال حاضر هر سررسید سایز وزیری تقریبا بین 90/000 تومان تا 200/000 تومان قیمت گذاری می شود و هر سررسید اروپایی بین 60/000 تومان تا 100/000 تومان قیمت دارد .

البته که میتوان با توجه به متریال قیمت کار را تا حدودی افزایش یا کاهش داد .

مثلا شما می تواید از کاغذ های چینی ، کره ای ، اندونزی ، هندی و … استفاده نمایید که هرکدام قیمت های متفاوتی دارند و در قیمت نهایی محصول کاملا تاثیر مستقیم دارد .

یا در مورد جنس جلد شما میتوانید از چرم های مصنوعی با کیفیت های مختلف استفاده نمایید .

قیمت این چرم ها از متری 100/000 تومان شروع می شود و تا متری 270/000 تومان نیز اضافه می شود .

البته در تولید سررسید و سالنامه معمولا از جنس های ایرانی مرغوب استفاده می شود که حدود قیمت آنها از 50 تا 75 هزار تومان است .

هزینه ای چاپ ، جلدسازی ، صحافی ، بسته بندی و …. نیز در قیمت نهایی کار تاثیر گذار هستند که هر کدام قیمت های خاص خود را دارند .

در مجموعه چاپیون با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به شما عزیزان ارائه می کند. برای مشاهده لیست قیمت و کاتالوگ 1403 چاپیون را مشاهده فرمایید.

سررسید با کیفیت را چگونه سفارش دهم؟

کیفیت سررسید به عوامل مختلفی مانند جنس جلد، کیفیت چاپ، نوع صحافی و کیفیت بقیه مواد اولیه مورد استفاده وابسته است. در ابتدا می بایست نمونه سررسید تولید کنندگان گوناگون را تهیه کنید. سپس با بررسی مواردی مانند نوع جلد، دقت در جلد سازی، کیفیت چاپ، یکدست بودن چاپ، محکم بودن صحافی و . . . انتخاب های خود را محدود کنید. در هنگام بررسی، اصلا خود را محدود نکنید. اگر نیاز بود، سررسید را در سخت ترین شرایط ممکن قرار دهید تا ببینید آیا توان تحمل آن ها را دارد یا خیر.

اگر در مورد کیفیت صحافی شک دارید، جلد سررسید نمونه را جدا کنید تا بررسی جزئیات صحافی برایتان آسان تر شود. در نهایت ممکن است مجبور شوید هزینه از بین رفته را که به امانت در دست شما بود را پرداخت کنید.

اما این بهتر از آن است که در انتخاب اشتباه شما موجب ضرر مالی شرکتتان گردد. اگر کسی را می شناسید که در امر سفارش سررسید، مهارت و تجربه دارد، حتما از او کمک بگیرید. و سعی داشته باشید که با انتخاب یک تولید کننده خوب و با تجربه و تعهد سفارش خود را نهایی کنید.

موارد لازم برای سفارش سررسید:

1- نوع کار ، که شامل سالنامه 1403 ، تقویم رومیزی یا دیواری یا حتی تقویم های زیردستی می باشد.

2 – قطع کار که شامل : رحلی ، وزیری ، رقعی ، خشتی ، اروپایی ، پالتویی و جیبی

3 – نوع کاغذ متن : که شامل کرم یا سفید بودن و گرماژ می باشد .

4 – تعداد رنگ چاپ

5 – ترام یا سرصفحه

6 – نوع صحافی که شامل : دوختی ، فنر دوبل ، فنر مارپیچ ، چسب گرم و …

7 – نوع جلد و جلدسازی شامل : جلدهای سخت سلفونی ، جلدهای چرمی و سراجی ، جلد نرم و …

8 – برگه های رنگی تبلیغاتی که ممکن است ابتدا ، انتها و یا بین صفحات قرار بگیرند .

9 – نوع حک روی جلد یا اضافات مانند پلاک های فلزی ، داغکوب ، طلاکوب یا نقره کوب و …

و در نهایت تعداد مد نظرتان

را به کارشناسان ما اعلام نمایید تا در نهایت قیمتی که به شما اعلام میشود درست و دقیق باشد.

سررسید را از کجا تهیه کنم؟

تقریبا تمام تولید کننده گان معتبر سررسید، دارای وب سایت هستند. شما به سرچ در اینترنت میتوانید تولید کنندگان سررسید را پیدا کرده و با آن ها تماس بگیرید و درخواست نمونه سررسید 1403 بدهید.

برخی تولید کنندگان سررسید ممکن است دارای وب سایت نباشند ولی بیشتر تولید کنندگان سرسید، نمونه های خود را بصورت امانت در اختیار شما قرار خواهند داد. برخی از آنها تنها یک نامه درخواست از شما دریافت کرده ونمونه های خود را بصورت رایگان در اختیارتان قرار خواهند داد.

برخی نیز در ابتدا مبلغ نمونه ها را دریافت کرده و پس از بازگرداندن نمونه ها، مبلغ را به شما عودت می دهند.

به شما توصیه می کنیم در جمع آوری نمونه افراط نکنید. نمونه های زیاد باعث سردرگمی شما شده و انتخاب را برایتان دشوار خواهد کرد. چنانچه قطع یا رنگ خاصی از سررسید را می پسندید، فقط نمونه همان قطع یا رنگ را دریافت کنید.

همچنین با بررسی وب سایت تولید کنندگان مورد نظر، می توانید بازه انتخاب خود را محدود تر کرده و فقط برای گزینه های محتمل نمونه تهیه کنید.

نکته بسیار مهم این است که برخی از تولید کنندگان غیر متعد، نمونه هایی با کیفیت را در اختیار شما قرار می دهند، اما کیفیت آنچه در نهایت به شما تحویل می دهند، بسیار کمتر خواهد بود.

برای جلوگیری از این موضوع، تنها از تولیدکنندگان با تجربه و خوش نام نمونه تهیه کنید، و نمونه سررسید سفارش داده شده را نزد خود نگه دارید تا در هنگام دریافت سفارش، امکان مقایسه برایتان فراهم باشد.

مجموعه چاپیون با بیش از دو دهه کار در زمینه تولید سالنامه همواره در تمامی موارد تلاش کرده است که رضایت مشتریان خود را جلب نماید.

سفارش سررسید تبلیغاتی

سالنامه یک کالای تبلیغاتی مورد توجه در بین کاربران برای هدیه دادن در پایان سال می باشد. که هم جنبه ی تبلیغاتی دارد و هم یک هدیه مناسب می باشد.

معمولا کسانی که سفارش سررسید 1403 تبلیغاتی را برای هدیه دادن در پایان سال انتخاب می کنند به بعد تبلیغاتی آن نیز نگاه ویژه ای دارند. به همین جهت مجموعه چاپیون تمام توان خود را بکار گرفته است تا بتواند به تمامی خواسته های این کاربران پاسخ مثبت دهد.

از جمله ی این خدمات می توان به خدماتی همچون چاپ و ساخت انواع جلد های سررسید در فرمت های سلفونی اختصاصی ، انواع چرم مصنوعی ، انواع جلد های گالینگوری و سررسید های جلد نرم در بخش جلد سازی اشاره کرد.

از خدمات دیگر مجموعه چاپیون جهت اختصاصی سازی سررسید های تبلیغاتی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

-برگه های داخلی سالنامه

طراحی داخلی

-چاپ لوگو در صفحات

-اضافه کردن برگه های تبلیغاتی رنگی در ابتدا ، انتها و میانه صفحات سالنامه (لت رنگی)

حک لوگو بر روی انواع پلاک های فلزی و حتی جنس جلد سالنامه

-بافت و چاپ ربان 

-ساخت کاور

 

 

سررسید لوکس یا لاکچری چیست؟

در بازار سالنامه و سررسید از اصطلاحاتی مانند:

-سررسید لوکس؛ لاکچری؛ خاص و یا سر رسید ویژه ، منحصربفرد و …

استفاده می شود که معمولا این نام ها برای سررسید هایی بکاربرده می شود که بطور اختصاصی برای شرکت ها، موسسات و یا سازمان ها تولید و چاپ  می شوند . این محصولات به اصطلاح سررسید های شرکتی شناخته می شوند که در مواردی مانند نوع چاپ، صحافی ، جنس جلد  و بقیه متریال مصرفی از کیفیت بالاتری برخوردار می باشند. 

معمولا کاغذ این نوع سررسید ها کرم می باشد.

از سررسید های دارای کیفیت های پایین تری می باشند با اصطلاح سررسید های بازاری یاد می شود.

سالنامه چاپیون از نوع سررسید های شرکتی می باشند . چاپیون از تولید کنندگان سالنامه های لوکس یا لاکچری است و در تمامی مراحل تولید از بهترین متریال ها و خدمات بهره می برد.

کاتالوگ سررسید

برای دانلود نسخه کامل کاتالوگ اینجا کلیک کنید.

اطلاعات تماس:

 

 +989210052915

 +982188457089

 info[AT]chapioon.com

آدرس چاپیون