فروش فوق العاده سررسید و تقویم 1403 رومیزی با 40% تخفیف

چاپیون، تولید کننده سررسید، سالنامه و ساخت جعبه های مقوایی، هاردباکس

خرید سررسید و سالنامه ۱۴۰۲، سفارش چاپ ویژه سررسید ۱۴۰۲

خرید سررسید و سالنامه ۱۴۰۲، سفارش چاپ ویژه سررسید ۱۴۰۲
خرید سررسید و سالنامه ۱۴۰۲، سفارش چاپ ویژه سررسید ۱۴۰۲

«سالنامه چاچیون» از تولید کنندگان معتبر در زمینه چاپ سررسید و سالنامه سفارشی است که برای شرکت ها و مجموعه هایی که قصد تولید سالنامه ۱۴۰۲ دارند می تواند جزو گزینه های اول باشد.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، با نزدیک شدن به شروع سال ۱۴۰۲ شرکت‌ها و موسسات دولتی و خصوصی معتبر اقدام به سفارش تولید سررسید ۱۴۰۲ اختصاصی به جهت پیشبرد برنامه‌های تبلیغاتی و مشتری مداری خویش می‌نمایند.

سررسید ۱۴۰۲ تبلیغاتی انتخاب هر مجموعه‌ای است که به فکر ارائه نوعی سررسید تبلیغاتی خاص برای مشتریان یا پرسنل خود هستند. از نکات مهمی که در سفارش سررسید باید مدنظر قرار گیرد کیفیت چاپ سررسید، صحافی سررسید و متریال استفاده شده در تولید است.

در کنار این موارد اطمینان به تولید کننده سررسید به جهت ارائه سررسید تولید شده در زمان توافق شده به همراه عدم افت کیفیت در موضوعات مختلف از موارد مهمی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

“سالنامه چاچیون” از تولید کنندگان معتبر در زمینه چاپ سررسید و سالنامه سفارشی است که برای شرکت‌ها و هر مجموعه‌ای که قصد تولید سالنامه ۱۴۰۲ دارند می‌تواند جزء گزینه‌های اول مورد توجه قرار گیرد.

چاپیون با بیش از ۱۸ سال تجربه در زمینه تولید سررسید و سالنامه به صورت تخصصی می‌تواند سفارش تولید سررسیدهای تبلیغاتی خود را اختصاصی شده برای مشتریان محترم به اجرا در بیاورد.

خرید سررسید سفارشی، تبلیغاتی واختصاصی

خرید سررسید و سالنامه ۱۴۰۲، سفارش چاپ ویژه سررسید ۱۴۰۲

سررسید ۱۴۰۲ چاپیون طرح وزیری و رقعی مهرداد

خرید سررسید به صورت عمده با خرید سررسید بصورت تکی متفاوت است.

شما در خرید سررسید در تعداد پایین باید از نمونه‌های موجود شرکت‌ها تولید کننده سررسید سفارش خود را انتخاب نمایید و در زمینه اختصاصی سازی سررسید امکان اضافه نمودن موارد همچون لیزر روی پلاک، اضافه نمودن لت (صفحات تبلیغاتی رنگی) به اول سررسید و حک روی جلد را دارا می‌باشید.

ولی در خرید سررسید بصورت عمده علاوه بر موارد بالا می‌توانید سایز سررسید، طرح صفحات داخلی، نوع جلد، نوع کاغذ، تعداد رنگ چاپی نوع چاپ و … را بطور اختصاصی برای تولید مشخص نمایید.

چاپ سررسید سفارشی، تبلیغاتی و اختصاصی

چاپ سررسید در مرحله اولیه به صورت کاغذهای بزرگ (۵۰*۷۰) بصورت چندین ورق خام انجام می‌گیرد. قبل از چاپ سررسید لازم است طرح اولیه توسط طراح گرافیک اجرا گردد و بعد به لیتوگرافی جهت فرم بندی ارسال گردد. در لیتوگرافی جای گذاری صحیح تاریخ‌ها و مناسب‌های تقویم ۱۴۰۲ انجام می‌گیرد و طرح نهایی به چاپخانه جهت چاپ افست ارسال می‌گردد. در چاپ سررسید باید به تعداد رنگ چاپی، نوع کاغذ و سایز سررسید توجه گردد. هنگام چاپ سررسید همواره مسئول چاپ باید نظارت داشته باشد که موارد خطای چاپی به حداقل برسد.

قیمت سررسید ارزان سفارشی، تبلیغاتی و اختصاصی

خرید سررسید و سالنامه ۱۴۰۲، سفارش چاپ ویژه سررسید ۱۴۰۲

سررسید ۱۴۰۲ چاپیون طرح وزیری و رقعی ماهور

سررسید ارزان اختصاصی یکی از دغدغه‌های مهم مدیران با توجه به شرایط موجود اقتصادی است. ولی سررسید ارزان نباید به معنای افت کیفیت تولیدات قرار بگیرد. مجموعه چاپیون با اتصال به سورس اول تولید کنندگان متریال از قبیل کاغذ، جنس جلد و خرید بصورت عمده از این کارخانجات موفق شده قیمت‌های خود را تا حد زیادی مقرون بصرفه بنماید.

 لطفاً برای مشاهده لیست قیمت سررسید ۱۴۰۲ به این لینک مراجعه بفرمایید”

سالنامه ۱۴۰۲؛ هاردباکس، ساک دستی، جعبه مقوایی و هدایای تبلیغاتی

واحد سالنامه چاپیون با اتکا بر توانمندی‌های خویش در تلاش است نامی نیک در صنعت چاپ و صحافی کشور از خود بجای بگذارد به همین منظور از نیروهای متخص در حوزه چاپ و صحافی که تجربه کافی در این زمینه را دارند استفاده می‌کند. در زمانی که اکثر افراد به وسیله اینترنت مایحتاج خود را تهیه می‌نمایند چاپیون از طریق خدمات برخط و اینترنتی خود که شامل (وب سایت سالنامه چاپیون، CRM یا سامانه مشتریان و پیگیری سفارشات ، و تبلیغاتی اینترنتی) امکاناتی را فراهم نموده که مشتریان به سادگی بتواند از کلیه مراحل تولید سفارشات خود اطلاع و آگاهی داشته باشند.

سالنامه چاپیون علاوه بر تولید سررسید در زمینه تولید محصولات دیگر نیز فعالیت می‌نماید.

تولید هارد باکس یا جعبه‌های سخت که در انواع دو تکه، سه تکه، مگنتی و … تولید می‌شوند.

تولید ساک دستی و یا شاپینگ بگ در جنس‌های مقوایی، کاغذی، پارچه‌ای و یا نایلونی.

تولید جعبه‌های مقوایی در سایزها و طرح‌های مختلف به صورت اختصاصی.

تولید هدایای تبلیغاتی مانند خودکار، پازل، هدایای چرمی و…

برای اینکه بیشتر با سالنامه چاپیون آشنا شوید می‌توانید از وب سایت این مجموعه دیدن نمایید.

تلفن تماس: تهران ۲۶۱۴۶۲۱۰

آدرس سایت chapioon.com

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.کد خبر 5423237

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.