فروش فوق العاده سررسید و تقویم 1403 رومیزی با 40% تخفیف

چاپیون، تولید کننده سررسید، سالنامه و ساخت جعبه های مقوایی، هاردباکس

انواع جلد سررسید و سالنامه

انواع جلد سررسید و سالنامه

انواع جلد وسررسید وسالنامه

  

جلد چرم مصنوعی

جلد سررسید چرم مصنوعی بسیار شبیه چرم طبیعی می‌باشد اما قیمتش نسبت به چرم طبیعی بسیار پایین‌تر است. تنوع رنگ این محصول نسبت به چرم طبیعی بسیار بالاتر است. چرم مصنوعی خام را می‌توان با رنگ دلخواه رنگ‌آمیزی کرد و مورد استفاده قرار داد. چرم مصنوعی دارای طرح‌های فراوانی است. انتخاب طرح و رنگ مناسب برای چرم مصنوعی کاملا به سلیقه خریدار بستگی دارد.

 

 

جلد جیر

جلد سررسید جیر با عنوان جلد اشبالت نیز شناخته می‌شود. این نوع جلد بسیار شبیه به جیر طبیعی است و به دلیل قابلیت رنگ کردن، از تنوع رنگ بسیار بالا برخوردار است. جلد جیر به دلیل ظاهر متفاوت و فانتزی دارای طرفداران فراوانی است؛ اما یکی از نقاط ضعف آن، جذب پرز در هنگام استفاده است.

 

جلد ترمو

 

جلد سررسید ترمو به لحاظ ظاهر بسیار شبیه چرم مصنوعی است اما دارای کیفیت بالاتر است با این تفاوت که نازک‌تراست و البته قیمت آن نیز بیشتر است. وجه تمایز اصلی ترمو و چرم مصنوعی در این است که ترمو نسبت به حرارت واکنش نشان می دهد و رنگ آن تیره می‌شود.

 

جلد گالینگور

 

جلد سالنامه گالینگور پوششی از جنس پی وی سی است که بر روی یک لایه کاغذ لمینت می‌شود. این جنس دارای مقاومت پایین‌تری است اما به مراتب ارزان‌تر است و تنوع طرح و رنگ خیلی بالایی دارد.

 

جلد سلفون

 

ویژگی اصلی جلد سررسید سلفون این است که می توان هر نوع طرح را به صورت رنگی روی آن چاپ نمود و به عنوان جلد سالنامه مورد استفاده قرار داد. جلد سلفون یک کاغذ گلاسه 135 گرم است که طرح مورد نظر روی آن بصورت 4 رنگ چاپ می‌شود و سپس برای محافظت بیشتر، روی آن سلفون کشیده می‌شود.

 

جلد چرم طبیعی

 

استفاده از جلد سررسید چرم طبیعی در تولید سالنامه در تیراژ انبوه بسیار به ندرت صورت می‌گیرد؛ علت آن قیمت بسیار بالای چرم طبیعی و دشواری عملیات تولید جلد با آن است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.