فروش فوق العاده سررسید و تقویم 1403 رومیزی با 40% تخفیف

چاپیون، تولید کننده سررسید، سالنامه و ساخت جعبه های مقوایی، هاردباکس

معرفی چند وب سایت برتر برای دانلود تصاویر وکتور

معرفی چند وب سایت برتر برای دانلود تصاویر وکتور
دانلود تصاویر وکتور

معرفی چند وب سایت برتر برای دانلود تصاویر وکتور

از ترسیمات برداری گرفته تا رسم جلوه های سه بعدی، عکس های وکتور دارای استفاده های خلاقانه زیادی در صنعت طراحی گرافیک امروزی هستند.

اما ایجاد یک تصویر برداری دقیق نیازمند زمان و مهارت زیادی است . ممکن است بخواهید چیزی به سادگی یک آیکون را خلق کرده و یا جلوه جلوی یک تیشرت را طراحی کنید. در این صورت کمک گرفتن از گنجینه تصاویر برداری برداری آماده راه میانبر سریعی است.

در هر صورت چه شما یک طراح مبتدی باشید یا در زمینه طراحی استخوان خورد کرده باشید، توصیه ما این است که 7 منبع معرفی شده در مقاله حاضر را برای الهام گرفتن بیشتر و دریافت تصاویر وکتور آماده حتمی بررسی کنید.

vecteezy

vecteezy یک وب سایت مبتنی بر جامعه کاربران آنلاین است که با گشت و گذار در آن می توانید به کند و کاو در مورد کارهای هنری دیگر هنرمندان تصاویر برداری و مشاهده آنها بپردازید. همه گرافیک های به نمایش درآمده برای دانلود و استفاده در پروژه های شما کاملا رایگان هستند. اما برای اولین بار قبل از استفاده این تصاویر بد نیست سری به مجوز استفاده از تصاویر موجود در سایت بزنید.

در این سایت فایل های وکتور قابل دانلود به شکل رایگان عبارتند از: آیکون های برداری، الگو های وکتور، منحنی های برداری، تصاویر شکوفا شده، پس زمینه ها، تصاویر والپیپر، براش ها، و بسیاری از موارد دیگر.

دانلود فایل وکتور

شعار پورتال تصاویر برداری این است: ((فقط تصاویر برداری، و تنها تصاویر برداری رایگان!)) عالیه! چون در این سایت با برخی از انواع غیر معمول تصاویر برداری استوک مانند: اسکچ ها، وکتورهای تک رنگ و غیره موجه می شوید. به عنوان مثال یک تصویر برداری تک رنگ از باب مارلی تنها به درد طرح منقوش روی تیشرت می خورد. یا بد نیست سری به طرح کلینت ایستوود بزنید. همچنین می توانید مجموعه تصاویر را به طور کامل دانلود کرده و یا فایل بردار خلق شده خود را آپلود نمایید.

وکتور لایه باز

این وب سایت موفق شده است که نقش خود را به عنوان یکی از منابع تصاویر رایگان وکتور به خوبی ایفا کند. بخش دانلود رایگان برای استفاده شخصی و تجاری از جمله بخش های قابل توجه این سایت است. شما میتوانید به آن قسمت از طریق منوی کرکره ای دسته بندی ها دسترسی داسته باشید.

فایل لایه باز

این سایت مجموعه ای بزرگ از تصاویر شبح یا سیلهوت رایگان به عنوان نماد ها، سایه ها، اشیاء و غیره را گردآوری کرده. شما می توانید از طریق دسته بندی های ذکر شده در ستون سمت راست به جستجو در میان کلیپ آرت های سیلهوت پرداخته و یا به اکتشاف در میان انبوه تصاویر با استفاده از ابزار برچسبی سایت بپردازید. 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.