فروش فوق العاده سررسید و تقویم 1403 رومیزی با 40% تخفیف

چاپیون، تولید کننده سررسید، سالنامه و ساخت جعبه های مقوایی، هاردباکس

معرفی سبک های جدید طراحی 2020

معرفی سبک های جدید طراحی 2020

معرفی سبک های جدید طراحی گرافیک 2020

طراحی گرافیک

کلاژ نقاشی با عکس

زمان هایی را که در دفتر خود نقاشی می کشید را به یاد بیاورد. و این یه کار سرگرم کننده بود. اما طراحان گرافیک این کار را به سمت دنیای تصویر گری کشانده و به سرعت چنان گسترده شده که ما آن را در طراحی های مختلف می بینیم .این روش به طراح کمک می کند تا شما را به یک حس غیر رسمی و شخصی تر و سرگرم کننده برساند.

طراحی کلاژ

حرکت به سوی تک رنگ

جدیدا شاهد میل طراحان گرافیک و وب برای استفاده از جلوه های تک رنگ بر روی تصاویر و طرح های گرافیکی هستیم . اینگونه به نظر میرسد که این روش اکنون به یه نسخه دوست داشتنی تبدیل شده است. یک افکت تک رنگ در عکس یا طرح استفاده می شود.

استفاده از عناصر فلزی

استفاده از عناصر فلزی امروزه به یک روش فوق العاده در برند سازی و طراحی محصول تبدیل شده است. برای مثال امروز طراحان گرافیک از تکنیک های طلاکوب ، نقره کوب و چاپ های متالایز و حتی پلاک های فلزی در کارهای خود استفاده می کنند که مورد توجه کاربران در این زمینه قرار گرفته است .

تایپوگرافی

 تایپوگرافی چیدمان حروف برای رسیدن به یک فرم هنری است که در آن طراح با تغییر عناصر حروف مانند اندازه ، فاصله بین حروف ، شکل حروف ، فاصله خطوط و … به یک خلق هنوری می رسد.

رنگ های خاکی ، حس قدمت

فراموش کردن دهه 1960 با شگفتی های مختص به خودش کار سختی است . از این رو برای طراحان گرافیک به منبع ایده ای ناب تبدیل شده است. طراحان با استفاده از ظرافت عای رنگ های خاکی و تصاویر دست ساز ریتمی جدید را ایجاد می کنند که احساس طراحی های دهه 50 را به مخاطب منتقل می نماید .

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.