فروش فوق العاده سررسید و تقویم 1403 رومیزی با 40% تخفیف

چاپیون، تولید کننده سررسید، سالنامه و ساخت جعبه های مقوایی، هاردباکس

مصاحبه خبرگزاری ایسنا با چاپیون

مصاحبه خبرگزاری ایسنا با چاپیون

این مصاحبه در سال 1393 انجام شده و در آن زمان آقای پرمنون در سمت مدیر تولید در شرکت دیگری فعالیت می کردند. چاپیون حیطه اصلی فعالیت ایشان در صنعت چاپ می باشد.

ما تمامی تجربیات کار و  همکاریمان را گرد هم آورده ایم تا تجربه خوبی برای مشتریانمان در چاپیون فراهم سازیم.

 

 

می توانید در زیر متن مصاحبه خبرنگار ایسنا را مطالعه بفرمایید:

 

حضور پررنگ تولیدکنندگان سررسید در نمایشگاه چاپ و تبلیغات

سررسید، متداول‌ترین کالای تبلیغاتی شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی است؛ پس بیراه نیست که شرکت‌های فعال در حوزه چاپ سررسید، فعال‌ترین غرفه‌های بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت چاپ و بسته‌بندی باشند.

سررسید، متداول‌ترین کالای تبلیغاتی شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی است؛ پس بیراه نیست که شرکت‌های فعال در حوزه چاپ سررسید، فعال‌ترین غرفه‌های بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت چاپ و بسته‌بندی باشند.

مدیر تولید شرکت ققنوس در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، گفت: این شرکت در نمایشگاه امسال 10 درصد تخفیف برای همکاران خود در نظر گرفته است.

محمد آیت پرمنون اضافه کرد: این مجموعه سابقه فعالیت 12 ساله در تولید سررسید و خدمات صحافی دارد؛ شرکت ققنوس در چند سال اخیر در زمینه طراحی جلد سررسید پیشرو بوده است و این سابقه فعالیت، شرکت را نسبت به سایرین متمایز می‌کند.

وی ادامه داد: قیمت‌ محصولات این شرکت از 6500 تومان در نوع سررسید وزیری دورنگ تا 55 هزار تومان در انواع دیگر است.

شرکت نگارستان از دیگر شرکت‌کنندگان این نمایشگاه است؛ سابقه فعالیت این مجموعه به سال 1352 بر‌می‌گردد. مدیرفروش این شرکت گفت: چاپ افست بر روی کاغذ و مقوا و انجام تمامی فرآیندهای چاپی بخش‌های لیتوگرافی و طراحی از حوزه‌های فعالیت این شرکت است و این مجموعه به تازگی واحد پس از چاپ را نیز طراحی و راه‌اندازی کرده است.

فرزان قاسم‌لو در ادامه گفت: خودکارهای چینی سه‌کاره با قابلیت‌های نوشتاری، حافظه 4 گیگ داخلی و قابل استفاده در گوشی‌های لمسی ساخت کشور چین از جمله محصولات تبلیغاتی این شرکت است؛ این محصول به صورت انحصاری توسط شرکت نگارستان وارد شده و با قیمت 25 هزارتومان در بیست و یکمین نمایشگاه صنعت چاپ و بسته‌بندی به فروش می‌رسد.

شهریار شفیعی، مدیر فروش سالنامه تجسم هم با اشاره به فعالیت 8 ساله این شرکت گفت: این شرکت در نمایشگاه امسال برای همکاران خود تخفیف ویژه‌ای را قایل شده است و سعی داریم با توجه به نزدیک شدن به پایان سال، سرعت ارایه خدمات و محصولات خود را بالا ببریم.

مدیرفروش شرکت کاوا، نیز در زمینه محصولات نمایشگاهی این شرکت گفت: سعی کرده‌ایم قابلیت‌هایی به سررسید خود اضافه کنیم تا مدیران بتوانند استفاده بهتری از این سررسیدها داشته باشند.

محسن زارع توضیح داد: با دسته‌بندی و تقسیم‌بندی‌ جداگانه صفحات این سررسیدها به فعالیت‌ها و یادداشت‌های روزانه و مناسبت‌ها، مدیران می‌توانند دسترسی بهتری به یادداشت‌ها و برنامه‌های خود در زمان‌های معین داشته باشند. وی از ارایه تخفیف 5 تا 12 درصدی این شرکت برای مشتریان خود در نمایشگاه خبر داد.

مدیرعامل شرکت «بهواژه» که دومین دوره حضور خود در نمایشگاه را تجربه می‌کند، گفت: این شرکت ابتدا در حوزه پخش سررسید فعالیت خود را آغاز کرد اما اکنون فعالیت خود را به حوزه تولید ارتقا داده است؛ در این نمایشگاه هم تمامی محصولات و سررسید‌های ارایه شده از تولیدات این مجموعه است.

امیرواحدی در ارتباط با قیمت محصولات این شرکت افزود: با توجه به افزایش کیفیت، قیمت سررسیدهای تولیدی این مجموعه 30 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است. وی با توجه به تنوع سررسیدهای تولیدی قیمت آن‌ها را از 6500 تا 30 هزار تومان ذکر کرد.

گروه تبلیغاتی شقایق نیز یکی دیگر از شرکت‌کنندگان نمایشگاه این دوره صنعت چاپ و بسته‌بندی است که در این نمایشگاه به ارایه هدایای تبلیغاتی لوح، تندیس، مدال ویژه شرکت‌های مختلف دولتی و خصوصی می‌پردازد.

مدیر گروه تبلیغاتی این شرکت از ارایه 14 مدل سرسید با طراحی متفاوت در این نمایشگاه خبر داد. فریدون معراجی تنوع قیمت محصولات را از 6 هزار تا 30 هزارتومان عنوان کرد.

شرکت سامان اولین سال حضور در نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی را تجربه می‌کند. مدیر تولید این شرکت از تنوع محصولات تولیدی این شرکت در زمینه سررسید وزیری، رقعی، پالتویی و ست‌های اداری چندتکه با قیمتی مناسب و تنوع گسترده در نمایشگاه خبر داد.

رضا قاضی مرادی قیمت سررسیدهای ارایه شده در نمایشگاه را با توجه به نوع و مدل و طراحی روی جلد از 4هزار تومان تا 12 هزار تومان و قیمت ست‌های این شرکت تبلیغاتی را از 18هزار تومان تا 62 هزارتومان برآورد کرد.

انتهای پیام

 

لینک خبر:

https://www.isna.ir/news/93100803869

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.