فروش فوق العاده سررسید و تقویم 1403 رومیزی با 40% تخفیف

چاپیون، تولید کننده سررسید، سالنامه و ساخت جعبه های مقوایی، هاردباکس

رونمایی تقویم رومیزی 1402

رونمایی تقویم رومیزی 1402

تقویم رومیزی1402

تقویم رومیزی نوعی از تقویم است که عموما برای افرادی که در محل کار خود مستقر هستند مناسب است .با کمک تقویم رومیزی 1402 با انواع رسم ها، رویداد ها و دیگر اتفاق های رخ داده در تاریخ و وقوع آن ها در طول سال با خبر شویم که با دانستن این رویداد ها می توانیم برخی از چهره های نامدار مذهبی و هنرمندانی را که دیگر در کنارمان نیستند را به یاد داشته باشیم.

آنچه باید در رابطه با تقویم رومیزی بدانید:


زمانی که قصد دارید تقویم رومیزی 1402 مناسب را انتخاب کنید، نمونه های مختلفی را در مقابلتان می گذارند که می تواند شامل تقویم رومیزی
(پایه مقوایی، پایه چوبی، پایه MDF و پایه پلکسی) باشد برای انتخاب راحت
تر بهتر است با ویژگی تک تک آن ها آشنا شوید تا بتوانید گزینه مناسب را
انتخاب کنید. بدین منظور در زیر برخی از اصلی ترین ویژگی های تقویم رومیزی  1402 را قرار داده ایم :
تقویم رومیزی دارای تاریخ های میلادی و شمسی،قمری می باشد.
شامل تمامی مناسبت ها و اطلاعات جامع است که عموما در بخش پایین صفحه قرار دارند.
قادرید تقویم رومیزی 1402  را بسته به جنس، رنگ ، سایز و میزان بودجه خود طراحی کنید.
صفحات تقویم رومیزی 1402 می توانند بسته به در خواست شما به صورت هفت یا سیزده صفحه ای باشند.
یکی از ویژگی های تقویم رومیزی  1402 در این است که می توان آن را در دو نسخه عمومی و اختصاصی طراحی نمود

تولید تقویم چقدر طول می کشد؟

پرسه تولید تقویم به طور میانگین در حدود 15 تا 20 روز کاری به زمان نیاز دارد اما به دلایلی که در ادامه به آنها می پردازیم ممکن است تا 35 روز کاری نیز طول بکشد . و به دو عامل کلی بستگی دارد، یکی سطح اختصاصی بودن سفارش و تیراژ کار و دوم زمان سفارش آن است.   سطح اختصاصی بودن سفارش: برای مثال اگر تنها بخواهید لوگوی شرکت شما روی تقویم 1402  حک شود، این کار در ظرف چند روز امکان پذیر است. زیرا تولید کننده، لوگوی شما را روی تقویم از قبل صحافی شده حک کرده و آن را به شما تحویل می دهد. اما چنانچه بخواهید چند برگ کاغذ تبلیغاتی (در موقع صحافی) به تقویمتان اضافه شود، قطعا این کار زمانبر تر خواهد بود.
    زیرا تولید کننده باید این کاغذها را چاپ کرده و تقویم 1402  را برای شما صحافی کند.

همچنین در صورتی که بخواهید لوگوی شما در صفحات چاپ شده و یا تقویمی اختصاصی برایتان چاپ شود، می بایست زمان اجرای این موارد را نیز به زمان تولید اضافه کنید. زمان سفارش: چاپ و صحافی سفارش شما به تنهایی چندان زمان بر نیست. چیزی که تولید تقویم 1402  شما را طولانی می کند، سفارشات دیگری است که زودتر از سفارش شما ثبت شده و در انتظار تولید هستند. 
  پس چنانچه دوست دارید چاپ تقویم 1402 شما زمان کمتری ببرد، سفارش آن را سریعتر ثبت کنید و فایل های خود را در زمانی کوتاه در اختیار تولید کننده قرار دهید تا سفارشتان جلوتر از بقیه قرار گیرد.  










چگونه سررسید باکیفیت را تشخیص دهم؟

چگونه تقویم باکیفیت را تشخیص بدهیم؟
کیفیت تقویم 1402 به عوامل متختلفی مانند جنس جلد، کیفیت چاپ، نوع صحافی و کیفیت بقیه مواد اولیه مورد استفاده وابسته است. در ابتدا می بایست نمونه تقویم تولید کنندگان گوناگون را تهیه کنید. سپس با بررسی مواردی مانند نوع جلد، دقت در جلد سازی، کیفیت چاپ، یکدست بودن چاپ، محکم بودن صحافی و . . . انتخاب های خود را محدود کنید. در هنگام بررسی، اصلا خود را محدود نکنید. اگر نیاز بود، تقویم 1402 را در سخت ترین شرایط ممکن قرار دهید تا ببینید آیا توان تحمل آن ها را دارد یا خیر. اگر در مورد کیفیت صحافی شک دارید، جلد تقویم نمونه را جدا کنید تا بررسی جزئیات صحافی برایتان آسان تر شود.

در نهایت ممکن است مجبور شوید هزینه تقویم از بین رفته را که به امانت در دست شما بود را پرداخت کنید. اما این بهتر از آن است که در انتخاب اشتباه شما موجب ضرر مالی شرکتتان گردد.
اگر کسی را می شناسید که در امر سفارش تقویم، مهارت و تجربه دارد، حتما از او کمک بگیرید. و سعی داشته باشید که با انتخاب یک تولید کننده خوب و با تجربه و تعهد سفارش تقویم خود را نهایی کنید .
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.