فروش فوق العاده سررسید و تقویم 1403 رومیزی با 40% تخفیف

چاپیون، تولید کننده سررسید، سالنامه و ساخت جعبه های مقوایی، هاردباکس

نوین طراحان سالنامه پارسی

نوین طراحان سالنامه پارسی
تولید انواع هارد باکس و سفارش جعبه هاردباکس مقوایی

ساخت هارد باکس یک کار تخصصی است که در شرکت نوین طراحان سالنامه پارسی  تولیدی انواع هارد باکس  ، به شکل حرفه ای انجام می شود .برای ساخت جعبه های سخت چند رکن اساسی وجود دارد که مهم ترین آنها سایز هاردباکس است . مجری یا سازنده هاردباکس باید بداند که سایز محصولی که میخواهد تولید کند چه طول و عرض و ارتفاعی دارد، که بتواند بر اساس آن تصمیم بگیرد از چه نوع مقوا و روکشی برای تولید استفاده کند.

ساخت  هارد باکس مراحل مختلفی دارد که از جمله آنها می توان به طراحی قالب هارد باکس ، ساخت قالب هاردباکس ، چاپ روکش ، دایکات روکش و مغزی ، سر هم کردن مغزی ، روکش کردن نهایی اشاره نمود که هر یک کاری تخصصی و بسیار دقیق هستند. شرکت در کنار تولید انواع سررسید 1402 و تقویم رمیزی 1402 امسال اقدام به گسترش امکانات در جهت تولید جعبه های سخت نموده است.

وزن محصولی که درون هاردباکس قرار میگیرد نیز بسیار حیاتی است . برای تولید هاردباکس های بزرگ معمولا از مقواهایی با ضخامت بالاتر و برای ساخت هاردباکس های کوچک تر از مقوای نازک تر استفاده می شود .

هارد باکس تبلیغاتی

معمولا کارفرمایان برای معرفی بهتر و لاکچری تر محصولات خود از هاردباکس های تبلیغاتی استفاده می کنند.

هاردباکس تبلیغاتی میتواند علاوه بر معرفی محصول شما ویترین برند و یا شرکت تان باشد که با توجه به دوام و ماندگاری بالای خود می تواند تا مدت ها تبلیغ شما را جلوی چشمان مشتریانتان قرار دهد .

در برخی کسب و کارها بسته بندی محصول می تواند پرستیژ محصول را تا حد زیادی بالا ببرد و باعث اعتماد سازی مشتریان گردد .

در هاردباکس تبلیغاتی میتوان از چاپ تمام رنگی روکش هارباکس و استفاده از تکنیک هایی مانند:

طلاکوب ، نقره کوب ، یووی موضعی و شنی ، سلفون های مخملی و …استفاده کرد .

تولید هاردباکس در تهران

تولید انواع هارد باکس و سفارش جعبه هاردباکس مقوایی

برای سفارش هارد باکس حتمی به رزومه تولید کننده توجه کنید و از دقت و توان تولید آگاهی لازم را داشته باشید. برخی واسطه ها باعث بی نظمی در تولید و بدقولی در انجام کار می شوند که در نهایت این سفارش دهنده است که متضرر می شود. بنابر این سعی کنید به طور مستقیم با تولید کننده کار را به انجام برسانید .

شرکت نوین طراحان سالنامه پارسی با داشتن تیم طراحی و کارگاه ساخت هاردباکس یکی از تولید کنندگان هاردباکس در تهران می باشد که با پشتوانه و تجربه سالها کار در ضمینه چاپ و تولید هاردباکس می تواند گزینه مناسبی برای سفارشات باشد .

با توجه به افزایش رقابت و نیاز به بهبود کیفیت بسته بندی نمی توان مرزی برای حضور هارد باکس در عرصه بسته بندی شناخت.

خرید هارد باکس دو تکه

هاردباکس ها به مدل های مختلفی تقسیم می شوند که هر کدام کارایی خاص خود را دارند .

از جمله آنها هاردباکس های دو تکه هستند که مخاطب بیشتری را در بین کاربران دارند . زیرا هم نسبت به بقیه هاردباکس ها کارایی بیشتری دارند و هم قیمت تمام شده آنها نسبتا پایین تر است .

هارباکس دو تکه از دو قسمت جداگانه کف و درب تشکیل می شوند . که بر روی هم قرار می گیرند . در قسمت تصاویر میتوانید تعدادی از هارباکس های دو تکه را مشاهده نمایید .

هارد باکس 2 تکه از متداول نوع هاردباکس می باشند.

هاردباکس دو تکه

جعبه ای با ساختار دو تکه است که از تکه زیرین یا کفه و تکه درب به صورت تفکیکی ساخته می شود .معروف در بین جعبه های سخت است . در بین کاربران به این نوع هاردباکس پیراهنی نبز می گویند.

خرید هارد باکس سه تکه

تولید انواع هارد باکس و سفارش جعبه هاردباکس مقوایی

نوع دیگر هاردباکس هاردباکس های سه تکه هستند که در تولیدش از دو تکه برای کف هاردباکس و یک تکه برای درب استفاده شده ، معمولا قسمت داخلی کف در این مدل به بخش کفه چسبیده است و با استفاده از ارتفاع قسمت وسط دور هاردباکس از کف و درب به صورت نواری از هم جدا شده اند .

هاردباکس سه تکه

نوعی دیگری از جعبه سخت است که از دوتکه بهم چسبیده به عنوان محفظه اصلی و یک تکه که درب هاردباکس است تشکیل می شود .نوع جذاب تراز هارباکس پیرهنی است

خرید هارد باکس مگنتی

هارباکس های مگنتی نیز از دیگر انواع هارباکس است که در آن از دو یا چند تکه مگنت برای بسته نگه داشتن درب هاردباکس استفاده می شود .

اصولا هارباکس های مگنتی از یک تکه کفه و یک درب تشکیل شده است با این ویژگی که درب این مدل دور تا دور هاردباکس را فرا می گیرد و در قسمت جلویی آن از مگنت برای بسته نگه داشتن درب استفاده شده است .

درب هارباکس های مگنتی شباهت زیادی به جلد کتاب دارد که همانند یک کاور عمل می کند.

هاردباکس های مگنتی طرف داران زیادی در بین کاربران دارد زیرا هم یک کار شیک محسوب می شود هم بسیار کاربردی است.

هارد باکس مگنتی برای بسته بندی پک های نرم افزاری بسیار مناسب است به طوری که تعداد زیادی از تولید کنندگان نرم افزار ها در سراسر دنیا از هارد باکس مگنتی برای پرزنت و ارائه محصول خود به مشتریان استفاده می کنند.

در کل هاردباکس مگنتی در حال حاضر طیف زیادی را بر آن داشته است که برای محصولات خود از هارباکس مگنتی استفاده کنند .

مجموعه چاپیون از تولید کنندگان هاردباکس های مگنتی است که با داشتن انواع قالب های آماده برای ساخت هاردباکس کار شما را برای تهیه یک هاردباکس مگنتی بسیار آسان نموده و با توجه این امر قیمت تمام شده هم برای شما مقرون به صرفه تر خواهد بود.

  • آدرس دفتر:
  • تهران ، خیابان سبلان شمالی ، خیابان محسن آزادی ، پلاک 79، ط4،واحد 13
  • آدرس کارگاه:
  • تهران ، بزرگراه زین الدین، خیابان رجایی، خیابان صاحب الزمان، پلاک 26 ،طبقه زیرهمکف
  • تماس:
  • 2915 005 921 98+
  • 6210 2614 21 98+

تجهیزات چاپیون به شما این امکان را می دهد که با هر نوع تنوع و متریالی بتوانید سفارش محصول خود را ثبت نمایید…

منبع: تابناک

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.