فروش فوق العاده سررسید و تقویم 1403 رومیزی با 40% تخفیف

چاپیون، تولید کننده سررسید، سالنامه و ساخت جعبه های مقوایی، هاردباکس

طراحی وتولید جعبه ماسک مقوایی

طراحی وتولید جعبه ماسک مقوایی

طراحی و تولید جعبه ماسک

ماسک تا چند سال گذشته  مورد استفاده پزشکان ویا آلودگی هوا و مریضی های واگیردار بود.

 

اما در 2 الی3 سال اخیر با شروع کوید 19 ماسک یکی از پرکاربردترین و به نوعی یکی از وسایل روزمره مردم شده است و میلیارد ها آدم هر روز  ماسک  میخرند به همین علت تولیدکنندگان کشور امروزه اقدام به تولید انواع آن  از قبیل ماسک پزشکی و … در این صورت نیازمند تولید جعبه برای ماسک های خود در ابعاد و طرح های مختلف هستند. چاپیون اینجاست تا به شما کمک کند برای انواع ماسک های شما جعبه هایی با طرحی و قالب خاص  تولید شود . در ادامه ریزتربه این موضوع میپردازیم.

جعبه ماسک

طراحی جعبه ماسک

جعبه ماسک به صورت استاندارد مستطیلی شکل است که روی آن اطلاعاتی در مورد ماسک دروون جعبه وقیمت و نوع ماسک و همچنین علامت استاندارد بودن و…. ذکر شده است .به جز این اطلاعات طرح ها و عکس هایی مربوط به  اپیدمی کرونا به کار میرود تا جعبه خلاقانه تر به نظر برسد.

 

برای طراحی  اغلب از رنگ ها آبی وسبز و سفید  درتولید جعبه های ماسک استفاده میشود اما میتوان از رنگ ها دیگر نیز استفاده کرد.

مقوای جعبه ماسک

مقوای به کار رفته در چاپ جعبه ماسک

ماسک یک وسیله بهداشتی است و در جعبه سازی آن نمیتوان از کارتن بازیافتی استفاده کرد به همین دلیل در تولید جعبه ماسک باید از مقوای ایندربرد استفاد شودکه مناسب با اقلام بهداشتی است ماسک ها بعد  از بسته بندی پروسه زیادی را طی میکنند :  انبار داری و حمل ونقل  و در نهایت در قفسه های فروشگاه ها و بعد خرید مشتریان وحمل آن تا منزل ومحل کار و…  یکی از دلایل بسته بندی و جعبه سازی می باشد.

اگه شماهم تولیدکننده ماسک هستید و به جعبه ماسک نیاز دازید می توانید با ما در تماس باشید. چاپیون اینجاست تا در طراحی وچاپ جعبه ماسک به شما کمک کند .

ماسک ها به 4 دسته الی بیشتر تقسیم میشوند:

ماسک های پزشکی

ماسک جراحی

ماسک سه لایه

جعبه ماسک فیلتردار

 

اگه شماهم تولیدکننده ماسک هستید و به جعبه ماسک نیاز دازید می توانید با ما در تماس باشید. چاپیون اینجاست تا در طراحی وچاپ جعبه ماسک به شما کمک کند .

ابعاد جعبه ماسک

چاپ جعبه ماسک

ابعاد ماسک های پزشک 9در 10 سنتی متر و طول 16 تا 18 سانتی متر تولیدمیگردد و جعبه ماسک ابعاد متناسب با ماسک دارد. ماسک ها در بسته بندی های  10 ،12،50،100 تایی درون جعبه مقوایی قرارمیگیرند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.