فروش فوق العاده سررسید و تقویم 1403 رومیزی با 40% تخفیف

چاپیون، تولید کننده سررسید، سالنامه و ساخت جعبه های مقوایی، هاردباکس

خودکار تبلیغاتی

خودکار تبلیغاتی

چاپ خودکار تبلیغاتی

 چاپ خودکار تبلیغاتی به عنوان یک ابزار قابل حمل در تمامی جلسات ، امور روزمره در دستان شما خواهد بودکه یکی از پرکاربد ترین  و پر استفاده ترین ابزار برای تبلیغ نام برند و… است. چاپ خودکار تبلیغاتی به دلیل آن که استفاده همگانی دارد و بسیار در معرض دید است و قیمت مناسبی که نسبت به کالاهای تبلیغاتی دیگر دارد ، بسیار مورد استقبال قرار میگیرد.به خصوص در شرکت ها و برند ها که در نمایشگاه ها مخصوص شرکت می کنند ، در واقعه چاپ خودکار تبلیغاتی  یکی از کوچک ترین هدیه ها به شمار می آید.

خودکار تبلیغاتی در رویداد ها و مناسبت های مختلف مانند : سمینارها  ، نمایشگاه ها  ، همایش ها  ،  کمپین تبلیغاتی و …..مورد استفاده قرار میگیرد. در ادامه با انواع آن آشنا میشویم. 

خودکار پلاستیکی تبلیغاتی

چاپ روی این خودکارها به دو دسته تقسیم میشود

1- چاپ ( فلت بد) روی خودکار

2 -لیزر روی خودکار 

که چاپ روی خودکار از تک رنگ تا 4 رنگ می باشد.

لیزر خودکار

1 -پلاستیکی:

این نوع  چاپ خودکار تبلیغاتی یکی از هدایای تبلیغاتی است که دائما مورد استفاده افراد می باشد و تا زمانی که این خودکار مورد استفاده است، تبلیغ شما در معرض دید قرار دارد.چاپ خودکار تبلغیاتی پلاستیکی ارزان قیمت ترین نوع از  چاپ خودکارتبلیغاتی می باشد که چاپیون این محصول را در طرح های متنوع به شما ارائه می دهد. چاپ خودکارتبلیغاتی پلاستیکی  قابلیت چاپ رنگی یا تامپو و چاپ لیزر را برروی بدنه و گیره خودکار دارد .

 

2 -فلزی: چاپ خودکار تبلیغاتی فلزی، مدلی میان رده در خودکار تبلیغاتی است که قیمتی متعادل داشته و زیبایی بیشتری نسب به خودکار پلاستیکی دارد. امکان حک لیزری لوگو بر روی خودکارهای فلزی این امکان را به کسب و کار ما میدهد تا در ذهن مخاطب باقی بمانیم.

3 -تبلیغاتی مدیریتی : چاپ خودکارتبلیغاتی مدیریتی، جزو برترین مدل خودکار های تبلیغاتی هستند. این خودکارها می تواند قیمت بسیار بالایی داشته باشند و معمولا برای هدیه به مدیران ارشد و مهمانان خاص مورد استفاده می باشد. چاپ لیزر خودکار مدیریتی باید بسیار دقیق و زیبا صورت گیرد. که در ادامه به  انواع دیگرآن اشاره میکنیم.

4 -خودکارتبلیغاتی رومیزی

5 -تبلیغاتی تاچ پن

6 -ست خودکار تبلیغاتی

7- جعبه خودکار تبلیغاتی

8 -روان  نویس تبلیغاتی

 
خودکار تبلیغاتی
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.