فروش فوق العاده سررسید و تقویم 1403 رومیزی با 40% تخفیف

چاپیون، تولید کننده سررسید، سالنامه و ساخت جعبه های مقوایی، هاردباکس

همه چی راجب لیبل (10 نوع لیبل و کاربرد آن)

همه چی راجب لیبل (10 نوع لیبل و کاربرد آن)

لیبل یا برچسب چیست؟

 لیبل یا برچسب چیست ؟  برچسب های ظریفی که روی کالا چسبانده میشوند  لیبل نام دارد و سایز های متغییری دارند و حاوی اطلاعاتی در مورد کالا می باشند و در روی کالا چسبانده میشونددر حالی که تگ ها لباس با لیبل های کاغذی کمی تفاوت دارند و به جای چسباندن توسط نخ یا پلاستیک نصب میشوند، که تگ ها استفاده کمتری نسبت به بربچسب ها دارند. قیمت های برچسب کاغذی نسبت به تگ ارزون تر می باشد. در ادامه  قصد داریم همه چیز راجب برچسب را برسی میکنیم و (10 نوع لیبل و کاربرد آن) را نیز بگوییم.

لیبل چیست

انواع لیبل و کاربرد آن

لیبل کاغذی(paper label) : به دلیل نوع جنس و کاربردی که دارد  نسبت به لیبل های دیگر بیشتر استفاده میشود و اکثر لیبل ها از این جنس می باشد. این نوع لیبل نیز به دسته زیادی تقسیم میشود:  سلفون مات ،سلفون براق ،گلاسه ،نیمه گلاسه  این نوع لیبل میتواند خدمات دیگر مثل طلاکوب ،یووی،یووی فیلتردار اضافه شود.و مانند تمامی  کارهای چاپی 0.5 سانت از هر طرف خط برش دارد.

لیبل  شفاف (trans parent) : این نوع لیبل ها دو زیر مجموعه تقسیم میشوند یکی  برچسب های خوانا و ناخوانا می باشند که در ادامه  به برسی آن میپردازیم:برچسب های شفاف خوانا ; از اصول برچسب های دیگر پیروی  میکنند با این تفاوت که بک گراندشان ترنسپرنت می باشد و مثل کارهای چاپی دیگر 0.5 از هر طرف خط برش دارد.برچسب های شفاف ناخوانا ;  این نوع برچسب برعکس تمامی  برچسب ها معکوس کار میشود تا زمانی که پشت شیشه یا داخل شیشه چسبانده می شود  از اونور خوانا باشد این نوع برچسب هم بک گراندش ترنسپرنت می باشد و مانند کارهای  چاپی  خط برش دارد. عمده مصرف آن بر روی  شیشه های اتومیبل و برخی  از کارت  های ضمانتی  وبرچسب های  اداری  کاربرد بر روی شیشه  ها می باشد

لیبل شفاف ناخوانا

برچسب های حرارتی:  چاپ این نوع بدون ریبون و توسط حرارت  مستقیم  دستگاه  برچسب پرینتر  انجام میشود. این نوع  برچسب زمانی  استفاده میشود که   اطلاعاتی را برا زمان کوتاهی میخواهیم زیرا ماندگاری نوشته های آن کوتاه  است این نوع برچسب ها بیشتر در آزمایشگاه ها مورد استفاده قرار میگیرد.  

 

برچسب اموال asset label : یکی از انواع برچسب هایی که بسیار موردتوجه شرکت ها قرار میگیرد. برچسب اموال است  اما سوال اصلی این است که  برچسب اموال چیست؟ تقریبا همه کسب و کارهایی که به ابزاری سریع برای پیگیری  وضعیت  اموال موجود در شرکت و مورد استفاده پرسنل خود نیاز دارند از برچسب اموال استفاده میکنند.این برچسب ها به وسایل موردنظر و همچنین کلیه وسایل  آماده  برای فروش چسبانده می شوند و اغلب کاربردهایی دارند  که کار پیگیری را راحت  میکنند. 

لیبل اموال

برچسب پشت  متال: یکی از بالاترین قدرت های چسبندگی در میان  لیبل ها  را دارد. برخی اجسام مثل پارچه ،تایرخودرو ولاستیک های نرم که برچسب به  سختی مدت طولانی  روی آن ها عمر میکند. اما با برچسب های پشت متال  کار اسان شده  و میتوان به جرات گفت کندن آن ها غیر ممکن است.

برچسب پی وی سی : دارای دو نوع  مات و براق  است . و پایداری آن در برابر  عوامل طبیعی  از قبیل تابش  آفتاب  یا باد و باران می باشد . این نوع بیشتر در لوازم برقی و خودرو کاربرد دارد

برچسب سکیوریتی یا گچی :  کاربرد این نوع به عنوان برچسب اموال و یا در موارد مرتبط  با مباحث گارنتی می باشد . در صورت تلاش برای کندن  آن ،  مانند گچ خورد میشود.

انواع برچسب ها دیگر : برچسب وید Void Label –  برسب تایوک Tywac Labe –متالایز-لیبل سی دی-لیبل یووی -تگ و…. 

لیبل گچی یا سکیوریتی
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.