فروش فوق العاده سررسید و تقویم 1403 رومیزی با 40% تخفیف

چاپیون، تولید کننده سررسید، سالنامه و ساخت جعبه های مقوایی، هاردباکس

سالنامه چاپیون در دیجی کالا

سالنامه چاپیون در دیجی کالا

مجموعه چاپیون در نظر دارد در سایت دیجی کالا برای بهتر خدمت رسانی و دسترسی راحت تر جامعه به سررسید و سالنامه و دیگر محصولات چاپیون محضولات خود را به فروش برساند. همچنین برای سهولت خرید کاربران برای ملزومات خود از دیجی کالا استفاده میکنند.

دیجی کالا
محصولات چاپیون در دیجی کالا

در حال حاظر مجصولاتی که ما در سایت دیچی کالا قرار داده ایم سررسید و سالنامه وزیری 1402 در رنگبندی و انواع مختلف است، که با استقبال گرم کاربران مواجه گردیده است.

انواع سررسید و سالنامه موجود در سایت دیجی کالا:

دیجی کالا
سررسید شاین

سررسید سال 1402 مدل شاین کد 108:

جنس جلد این نوع سررسید چرم پارچه ای با طرح شنی براق با رنگ مشکی می باشد. برای این نوع سررسید رنگ سرمه ای هم موجود می باشد و برای صفحات داخلی آن از کاغذ تحریر 70 گرم اندونزی با چاپ افست دو رنگ استفاده شده است.

دیجی کالا
سررسید افرا

سررسید سال 1402 مدل افرا کد 111:

جنس جلد این نوع سررسید چرم مصنوعی با طرح چوب با رنگ مشکی می باشد. برای این نوع سررسید رنگ نارنجی هم موجود می باشد و برای صفحات داخلی آن از کاغذ تحریر 70 گرم اندونزی با چاپ افست دو رنگ استفاده شده است.

دیجی کالا
سرسید کاوا

سررسید سال 1402 مدل کاوا کد 114:

جنس جلد این نوع سررسید چرم مصنوعی با طرح پوست ماری با رنگ سفید می باشد. برای این نوع سررسید رنگ مشکی هم موجود می باشد و برای صفحات داخلی آن از کاغذ تحریر کرم 70 گرم اندونزی با چاپ افست دو رنگ استفاده شده است.

دیجی کالا
سررسید آبادیس

سررسید سال 1402 مدل آبادیس کد 118:

جنس جلد این نوع سررسید گالینگور با طرح چرم با رنگ قرمز می باشد. برای این نوع سررسید رنگ مشکی ، سرمه ای ، طوسی هم موجود می باشد و برای صفحات داخلی آن از کاغذ تحریر سفید 70 گرم اندونزی با چاپ افست دو رنگ استفاده شده است.

دیجی کالا
سررسید آراد

سررسید سال 1402 مدل آراد کد 110:

جنس جلد این نوع سررسید چرم پارچه ای با مدرن براق با رنگ سرمه ای می باشد. برای این نوع سررسید رنگ قرمز هم موجود می باشد و برای صفحات داخلی آن از کاغذ تحریر کرم 70 گرم اندونزی با چاپ افست دو رنگ استفاده شده است.

دیحی کالا
سررسید کویر

سررسید سال 1402 مدل کویر کد 101:

جنس جلد این نوع سررسید چرم مصنوعی با طرح کویر برجسته با رنگ طوسی می باشد. برای این نوع سررسید رنگ قهوه ای و مشکی هم موجود می باشد و برای صفحات داخلی آن از کاغذ تحریر 70 گرم اندونزی با چاپ افست دو رنگ استفاده شده است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.